måndag 26 november 2012

SNYGGELISNYGGT BORD & SA NÅN JULKORT?

.
.
.


Love this! Tokelegant svart högt bord från Day Home.






Tjingeling!




Måndag idag och alla kommunala skolor och förskolor är stängda i Småstaden så huset är fullt av egna och andras skatter:) Vi bakar och jag städar och julpiffar lite (måste bara åka och köpa minigranar idag!) och ställer in ett nytt bord som jag hämtade ut på posten igår... Annars händer det inte såå mycket spännande!  






Så snyggelisnyggt från Blackballoon! Blackballoon lovar btw 10% rabatt på allt på lager just nu (på ordinariepriser och ej beställningsvaror alltså) månd-onsdag med koden JUL10




.

Hahaha, jo jag mååste ju bara visa detta pics. Försökte "göra julkort med tokspralliga skatter" och liten vän som stod brevid och skakade på huvudet. Gick så där kan man säga, iaf om vi satsar på "seriösa julkort":)




Beaskruttan lekte tandlös gammal tant och vägrade titta tex (kan ju vara lite trevligt på julkort kanske:)




Nu - mellistime! Tror vi kör lite mumsiga våfflor med fruktsallad:)



See U later girls!



KRAM





Inlägget är i samarbete med Blackballon





18 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

HA HA HA! Älskar det! Jag vill ha ett julkort tack! Så kan du få tapetsera.

Anonym sa...

Åhhhh så Fina! Var kommer lolos fina klänning och fluga ifrån? Kram

my home and me sa...

Vilket fint bord! Verkligen elegant!
Kram

Andrea sa...

Åhh, synes bildene dine er så fine :) Hilsen en jente på 12 år fra Norge!

Unknown sa...

Haha, vilka tokfior, och vilken uuunderbar klänning Lolo har på sig!! Blir ju superhärliga julkort av det där =D
Tog på mina små i förra veckan, de är 2,5 och 9 mån så det blev väl sådär..hihi

Bordet är ju bara så galet snyggt, suck..

Ha en fin måndagskväll,
kram Catta

Anonym sa...

Lurer på hvordan du får Day lysestakene dine så fine...?? Har dem selv.

Anonym sa...

Snyggelisnyggelisnyggeli....HAHAHA...nu retas du bara med oss eller hur???:)

Therése S sa...

Så söta =)
Kram // Tess - fd. tesslounge.com

ps. har ny hemsida och blogg.

Jenny sa...

Lolos klänning är bestämt från H&M tror jag;)

mig&mitthem sa...

Julkort....ja men tack & hurra för
digitalkameran. Kommer ihåg när mina skatter var mindre, innan digitalkamerans tid...pust & stön.
Bra att du skriver vilka inlägg som är sponsrade/reklam...bloggen känns mer seriös då. Måndagskramar m

Anonym sa...

Såg det bordet hos Simplicity, hon har två stycken bredvid varandra, det var jättesnyggt!

/Kram

Dr Grane sa...

Ha, ha, vilka underbara julkort. Det är ungefär sådär våra julkort brukar bli också. Man får riktigt smattra med kameran så att man har många att välja bland. Det minst spralliga ges till gamlingarna och det roligaste tar jag till mitt kontor. :-)

Alexandra sa...

Vad fina tjejerna är!klänningen är helt underbar!julkort kan ju vara lite personliga och inte så stylade tycker jag.Så den översta bilden passar bra som det.Kram A

Sara sa...

Hahaha, barn alltså... Helt ljuvliga!

Linnea sa...

Renarna! Guuu vad jag har letat! Vr är de ifrån fina du? :)

Unknown sa...

Haha vilka goingar! Tandlös tant, fick mig att skratta till här i soffan. Kul att se den oretuscherade biten ibland även om jag älskar fininläggen med!

Unknown sa...

Haha vilka goingar! Tandlös tant, fick mig att skratta till här i soffan. Kul att se den oretuscherade biten ibland även om jag älskar fininläggen med!

helen og gutta sa...

hehehe, det er akkurat som å se mine gutter når de vil skal ta bilder. utrolig lekkert konsollbord, me like. en fin mandag ønskes deg :-)