söndag 9 december 2012

EN SNABB (SUDDIG) DAGENS

.
.
.



Tidigare idag innan vi for till julmarknad denna iiiiskalla 2:a advent! Skor Uggs, jeans Dondup (med ullbyxor under minsann;) och kofta Hunky Dory.






Tjingeling söndag!





Brrrrr! Här har vi precis kommit hem igen efter en tur till mysig och julig marknad. Men såå himla kallt var det så jag vet inte om jag någonsin kommer tina? Oh my, -17 grader är ju faktiskt lite i mastigaste laget:) Nu blir det brasa och glögg  och hundra tända ljus och middagsfix (pasta Alfredo) och jag återkommer senare med lite pics från dagen!



See U later girls!



KRAM







7 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Låter fantastiskt mysigt! Skorna har jag själv kikat på, kan nog tänkas bli nåt sånt snart.

Anonym sa...

Ja du ser faktiskt lite frusen ut. Här i norr är det "bara" -10 grader idag. Ha en härlig kväll! Själv mumsar jag smågodis och dricker julmust./ Lotta i Sundsvall

Paula sa...

Hej Petra,
kan du rekommendera nan fin och VARM vinterjacka till mig som har precis flyttat till Sverige och FRYSER! Jag letar efter natt stiligt men jackan maste vara varm ocksa. Du har sa bra koll pa fina klader sa jag tankte fraga dig...

Tack sa mycket!

LOPPISLIV sa...

Halloj Petra! Låter mysigt med julmarknad. Vi valde och stanna hemma idag, då det blåser och viner så rysligt ute idag...brrr snöstorm nästan...det får bli julmarknad en annan dag :-)

Din kofta är så snygg, varm och go ser den ut att vara också.

Kram P

Anonym sa...

Här ännu höger uppe i norr snöar det massor men endast -2 grader kallt... Dock inget kaos som neråt landet!
Ha en skön kväll!

Tjillevippen!

/ Nina

Anonym sa...

Tack för din dagens! Nu har jag fått lite inspo till
morgondagens jobb "outfit". Kram fr L

Anonym sa...

Till Paula!Ett tips på väldigt varm o snygg jacka:PEAK PERFORMENS W HIPE PARKA II kostar 2999kr på STADIUM.Hälsn.n