söndag 30 december 2012

NYÅRSAFTON COMING UP

.
.
.


På köksbänken just nu; bubbel och nyårsorkidé och lite nyinköpt blänk från Stockholmstrippen i fredags!





Todeloooo snyggingar!





Mår ni bra och är ni i nyårspartymood!?! Eller står ni kanske i köket och fixar som jag idag:)  Har själv menyn klar och efterrätt fixad och resten är på gång här. Raketer och dricka och alla godsaker är inhandlade och champangen på kylning (och tjejerna sitter just nu i matsalen och pysslar placeringskort - gulligt:) Fast spöregn och slask, det hade jag inte beställt iaf? Det var ju såå fint med all snö? Hm.







och jag läser recept (i min myycket krispiga och, äntligen, kritvita fåtölj)




Men en sak kom jag nu preciiis på att jag har jag glömt till imorgon. Strumpbyxor till paljettstassen. Varför glömmer jag alltid dessa? Borde köpt på mig ett större gäng från Wolford (passade ju på att köpa sådana strumpbyxor i New York och de var typ de bästa någonsin för de går ju att tvätta flera ggr. Är det någon som vet någon bra netbutik som har dessa btw? Till bra pris:) Så, nu måste jag ta ännu en liten tripp ner till centrum här!





Vi ses senare snyggingar!




KRAM








34 kommentarer:

lena sa...

Hej, trevligt med nyår om jag slapp alla dessa RAKETER som skrämmer både husdjur och alla andra djur.Hellre då ris lycktor.Så ni som måste skjuta raketer gör det bara vid 12 slaget en del håller på i dagar .MvhLena

Anonym sa...

Hej, Wolford hittar du här:www.wolfordshop.se

Med vänlig hälsning

Kristina

Att vara någons fru sa...

Mycket krispigt ;) Hoppas ni får ett fint nyår och att maten blir superb.
Kärlek.

Anonym sa...

Ang. Rislyktorna kan dom tyvärr skada djuren och det krävs tydligen tillstånd för att få skicka upp dem med... Bara en liten parates :)

Tjingeling!

Gott nytt år!

Nina

Anna-Panna sa...

Yepp! Glöms här oxå. En annan grej är att jag alltid kommer på att måla naglarna...i sista minuten! Hur snyggt blir det liksom? Ibland struntar jag i det o sitter istället o skäms över mina eländiga naglar, haha.

Mammaledig som jag är känner jag att det är liiite för lite mammalyx! Mer sånt nästa år, för min del ;)

Kram på dig.

dianasdrömmar sa...

Strumpbyxor ja, varför ska man alltid glömma dom :) kram Diana

Anonym sa...

Rislycktor stør flygplan,charmig og mysigt ja,men inte før flygtraficken:(

Anonym sa...

Attvaranågonsfru: Hej Emma, vet inte om det är min dator det är fel på, men jag kommer inte in på din charmiga blogg. Bara bannern, det går inte att scrolla o läsa!?

Kram/ M

Anonym sa...

Ååh vad jag önskar att jag kunde dricka den fina champagnen Moet Chandon, ur vackra champagneglas:) Den finaste i hela världen:) Ha en förtjusande kväll! Kram Sophia

Caroline sa...

Oh! Finns underlägget i silver nu också eller är det bara ljuset i bilden. Är ingen guldmänniska men har tittat på det där underlägget massa gånger och önskat att det fanns i en annan färg. Kram!

niccan sa...

Ååå så fin fåtölj. Niccan

Anonym sa...

köper alltid på wolfordshop.se
Mia

Anna Margareta sa...

Hoppas ni får en toppenkväll imorgon!

Anonym sa...

Testa spanx superbra strumbyxor som håller i år! Tvättar mina i tvättmaskinen och köpte det första paret i Boston för fyra år sedan och de hänger fortfarande med! (Kanske också ska tillägga att jag har ett 'kostymjobb' så använder dem varje vecka!

Anonym sa...

Härligt bubbel och jättefin blomkruka till orkidén! Jag tänkte pröva på att göra portvinssås imorgon till oxfilén. Hoppas hoppas att det blir lyckat! Ha en jättehärlig dag på nyårsafton!/ Lotta i Sundsvall

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett Gott Nytt År av värme och innerlig glädje stor!
Stor Nyårskram!
Raina/Stenlycka

Inredningsfrun sa...

Trots regn och slask har jag sol i sinnet idag. Sååå skönt att detta år är till sin ende och att ett nytt härligt oskrivet år ligger framför mig. Som jag ska göra vad jag vill nästa år :). Tjohoooo!!

Saknar dig tokfia!

KRAAAAAM <3

Cicci sa...

Kan annars rekommendera strumpbyxor från Wera på Åhlens! Har tvättat mina ett antal gånger, superbra!

Anonym sa...

Letar efter fina underlägg och ditt nyinköpta blänk är helt fantastiskt! Var kommet det ifrån ?

Ett riktigt Gott Nytt År
önskar jag dig och din familj!

Nyårskramar :)
Cina

Anonym sa...

Rigtig godt nytår - glæder mig til at læse med i 2013 :-)

Anonym sa...

Helt enkelt..underbar kväll kommer ni att få och vilken god dryck att skåla i, den har vi med :)

Kommer du att bjuda oss på nyårsmenyn idag kanske, ser verkligen fram emot detta!

Ha en underbar nyårskväll med dina nära och kära.
Kram Bella

Anonym sa...

Ååh vad jag också älskar Svenskt Tenn. Hämtade just ut ett paket med saker jag beställt, bl a underlägg, vaser o servetter. Mmmm så fint! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! /Kram Linda

Sabina sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!
kram Sabina

LifestyleByLena sa...

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Kram

Titta in hos Thess sa...

Önskar er en riktigt fin Nyårsafton.
Och ett Gott nytt år !!!!!

Kram Thess

Att vara någons fru sa...

M - om du trycker F5 ska det funka igen <3

Anonym sa...

Gott Nytt År! Hoppas på ännu mer inredningsinspiration från din finfina blogg 2013.
Till AttVaraNågonsFru-Emma: Jag läste en kommentar här om att det inte gick att scrolla ner på din blogg,det är samma här!? Om jag går in via mobilen går det dock - konstigt. Trodde det var fel på min dator med...:(
Så jag önskar dig Gott Nytt År härigenom då! Nyårskramar till er båda /M i Thn

Anonym sa...

Gott slut. De du visar andas lyx som hör till nyårsafton..Christina i Gävle

Anonym sa...

Vad e det för fin grön kudde man ser. Soffan ? Köpt ?
Kram emmeli

Michelle sa...

Gott nytt år snygging!

Tror att 2013 kommer bli ett topppenår för oss! ;)

emmashem sa...

God fortsättning och ett fantastiskt år 2013 önskar jag dig!!
Kram Emma

Blickwinkel sa...

I wish you and your family a happy new Year!
*★*
Esther

Victoria sa...

åhh dina köksstolar var kommer de ifrån? Hittar inte någonstans där du skrivit var dom kommer från.

Spanienfrugan sa...

Vilket härligt nyårsfirande ni ser ut att ha haft. Söt klänning din dotter hade :)