söndag 23 december 2012

OCH VINNAREN ÄR.....

.
.
.









Stort Grattis Monica i Lerum!





Du vann presentkort på hela 5000 kr och 1000 kr till din dotter - hurraaaa!!! Vilken finfin julklapp eller hur?:)



Vilken underbar tävling!!!!Jag vill ge ett presentkort till min dotter som fyller 21 år på julafton och som dessutom fått en egen lägenhet som hon ska flytta till i februari. Det är hon som tipsat mig om "Blackballoon" och hon önskar sig brickbordet med vita ben, Tine K som många har. Hon ska få pengar av mig och min man i julklapp till hjälp med bordet så detta skulle ju vara den perfekta julklappen. Varför ska hon vinna??? Jo, för hon är den mest varma, omtänksamma, ödmjukaste tjejen vi vet! Dessutom har hon och en kompis stått hela december månad och bakat och sålt lussekatter där pengarna rakt av har skänkts till Afrikas Horn!Tyvärr har jag inte facebook, men min dotter har och länkar säkert.





Maila dina uppgifter till houseofphilia@hotmail.com så kommer snart era finfina presentkort. Blackballoon och jag tycker att det var så roligt att så många ville vara med och tävla och tackar för allas medverkan!



KRAM




Detta inlägg är i samarbete med inredningsbutiken Blackballoon.se




Inga kommentarer: