fredag 7 december 2012

SÖTASTE HANDSKARNA

.
.
.


Mina sköna sköna handskar i vinter är varma och toksöta med sina rosetter! Stort like på dessa och de kommer från Ugg Country Dreams (Som nu har souperrea! Massa fint och typ 25-70% procent på nästan allt. Kanske skynda fynda lite julklappar till er själva tjejer:)






God Eftermiddag!




Här börjar vi känna oss bättre och bättre minsann och snart kommer H hem och jag ska ut i snöiga Småstaden på ett gäng ärenden (och förlååååt söta N & M att jag inte har kommit förbi idag. Och min mobil är försvunnen..igen...:S) och bla handla ett par julklappar (bäst att börja nu) Sen ska trippen avslutas med Ica Maxi för nu ska jag ladda kylskåpet med massa godsaker! (kommer nog gå bananas i charkdisken känner jag:)

Älskar fredagar och jag ääälskar december! Bästa tiden om året (nästan:)




Riktigt mysig eftermiddag/kväll raringar! 
(Jag kanske återkommer lite senare med en dagens;)



KRAM








17 kommentarer:

Anonym sa...

Hej i snön!! Återkom gärna med en dagens, alltid kul med inspiration. Här laddar jag inför säsongens första julbord, men vad ska jag ha på mig??

Trevlig helg från Camilla

Att vara någons fru sa...

Supersöta! Älskar rosettdetaljerna.

Anonym sa...

Jaaa, återkom med dagens, bästa inspirationen kommer från dig!!. MÅste säga att jag älskar dina nya fina tavlor. Jag brukar också kika in på Alvhem för inspiration.

Kram från ett vintervitt skåne

Signerat Thea sa...

Åh vilka fina/goa handskar!
Japp, fredagar är bra!

Anonym sa...

Så fint det blir i stuen din, elsker bildene i forrige innlegg :):)
Godt at det går bedre med Bea, omgangsyke er vel noe av det verste som finnes!
Ha en superkoselig førjulshelg :)
Lise

Life at Villa Bergsbo sa...

Åh, de har jag beställt på CD:s rea ;)! Ser varma och sköna ut...

Ha en härlig fredagkväll!

/S.

Life at Villa Bergsbo sa...

Åh, de har jag beställt på CD:s rea ;)! Ser varma och sköna ut...

Ha en härlig fredagkväll!

/S.

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Tack för tipset och likadant det om planscherna....ska nog titta förbi i Linnéstaden här i Göteborg där alvhem har sin butik och köpa diamanten...blir fin till sofia.P.s planscher ...så tack för fina tips!

Kram

Pernilla

Anonym sa...

Tjena Snygging!

Synd att du inte hann ner men skumraketerna finns kvar:)
Vi hörs när du hittar luren,har lite smaskigt gossip
som måste analyseras och ventileras,fniss,fniss.:)))

Kraam å pusta ut lite nu,hörs sen!
N&M




Anonym sa...

Saknar uppföljning på hur det går med vardagsrummet och mattan?? Finns någon kvar alls?

mig&mitthem sa...

Scannas in & adderas till årets önskelistan. (Där ligger redan uggvantarna)Fredagskrams m

Anna Margareta sa...

Skönt att kvällen är här. Den där kräksjukan verkar vara mild i år. Mina kids har också haft den. Inte alls som det brukar vara. Och ja, handskarna är jättesöta!

Therese Ringström sa...

Jag undrar lite över dina UGG kängor, de beige som Ör riktiga skor. Hur är det ned vattentäkter och värmen hos dem?
Blir det lätt fläckar, går de lätt att få bort i så fall?
Har köpt ett par men är osäker på om jag vågar behålla dem med tanke på vad de kostar;0)
Tacksam försvar!

Life´s Silverlining and I sa...

Tack för tipset. de var fina!!! kram Nilla

Anonym sa...

Rosetter är alltid snyggt! ( konstigt...jag älskar just rosetter och stjärnor...varför..vet ej). Hoppas chark-maten smakade bra! ha en underbar helg!/ Lotta i Sundsvall

sofia PR sa...

Nu har jag gjort saffransbutterkakan och den är världens finaste:) Lägger upp bild senare och tack för ett superrecept!!!

Kram

Home of m sa...

Hoppas ni hade en riktigt mysig kväll.

Kram