fredag 25 januari 2013

COOL MJUKISTRÖJA & MIDDAGSFIX

.
.
.



Ny coool tröja på idag! Mjuk och skön med scullprint från Lauren Moshi, me like:)






Goood Kväll bloggisar!





Här hemma är riktigt familjemys grande som pågår just nu!!:) På tv:n; Galdiatorerna (så klart;), i soffan alla mina tre skatter i morgonrockar och mjuka pyjamasar (såå söta så jag måste attackera dem med pussar non stop), mjuka kuddar, täcken, skålar med godis (nono för mig dock) chips (nooono) och nötter (yes!) och gott att dricka. Bästa bästa stunden i veckan:)









Ïkväll bjöd jag på kalvfilé med chevre, vitkålsallad, vitlöksfrästa champinjoner och salvia/cherrysås - mycket mycket lyckat och gott! (barnen fick utan chevré och med strips, grönsaker och ketchup som tillbehör:)






"Le chef" i farten;) Jag i sköna hemmakläder vid spisen och jag älskar verkligen att fixa och dona och laga god mat!:)




Kommer tillbaka snart med en souper trevlig tävling så håll utkik! Finfint presentkort lagom till Alla hjärtans dag, spännande va?:)





Önskar dig en myyysig kväll!



KRAM








11 kommentarer:

Anonym sa...

Du är sjukt snygg.

Soraya Forsberg sa...

Härligt fredagsmys! Såg makalöst gott ut. Trevlig helg.

tina sa...

Åhhh middagen låter underbar god .. Kan du inte delge oss receptet ska ha bjudning nästa helg detta låter ju alldeles perfekt!! Snyggelisnygga topp GILLAR''N

Kram Tina ♥

Pillan sa...

Fredagsmys här med!
Tycker att du tar så fina foton i din blogg. Har en kamera med många möjligheter, men har ingen kunskap. Vad har du för inställningar?
Trevlig helg!

Greta sa...

Apropå det förra inlägget så uppskattar jag (starkt) inlägg om träning och kost, du är både urläcker och en inspirationskälla. Själv gick det superbra, nere på 56, sedan blev det en resa till Bcn och nu en nästan veckolång förkylning. Längtar tillbaka till kolhydratsfria och kolhydratsfria veckor igen. Men så länge spanar jag in din fina blogg och vackra hem :)

Carina sa...

Det ser verkligen gott ut

Anonym sa...

Hej!
Vad är det för fina ugnsformar du har?
Ha en skön helg!

/Madde

Möbelsalongen sa...

Snygg och snyggt! Kram Lotta i Strömsholm

Anonym sa...

Så snygg tröja:)!! Å va gott det dessutom ser ut! Kam jecka

Johanna b. sa...

Fler bilder på ditt fina kök!
Gillar verkligen din blandade inredning i köket.
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Just a blog of food, clothing and objects and vanity ... a life like animals my god!