onsdag 17 april 2013

ETT LITET VÅRBORD

.

.
.

.



Ett litet glasbord/vagn har jag minsan fått låna hem för att prova som ett "blombord" nedanför trappen. Fint! Märke House Doctor och jag har lånat det av mina söta vänner som driver den här finfina netbutiken (älskar att botanisera runt på deras lager:)








Hej Onsdagsskväll!







Ooooj vad den här dagen gick tokfort! Maaassor att göra och nu är det ju nästan mitt i natten och äntligen får jag softa i soffan med fötterna högt. H tsitter brevid och tittar på sin favvoserie och jag bloggar och brevid mig på bordet står rester av några goda ostar som vi har mumsat och lite gott att dricka, mysig lill-lördag mao:)












.
På det fina glasbordet står lite saker i koppar (liten söt stol och glasboxar) också från House Doctor, tillsammans med lite sprittigt härligt vårgrönt och lite skönt från Svenskt Tenn.




.
Lampa i matchande koppar också House Doctor




.
Man blir ju bara så glad av lite grönt den här årstiden! Älskar att ha lite platser att arrangera grejjer och blommor på. Ju fler desto bättre! 





.

Vaserna är också House Doctor Fast de är egentligen inte vaser utan en gammal adventsljusstake som jag skrubbat bort siffrorna på:) Boxarna ovan finner du hos My Tivoli.se






Ha nu en riktigt god natt raringar!




KRAM







.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint gladbord och snyggt stylat!!
Kram

vitahusetochelvis sa...

Hur snyggt som helst! härligt somrigt :) Ha en bra dag!

/ suvi

Mittgodastefinaste sa...

Älskar House Doctors Saker!

Den lilla stolen var ljuvlig!

Önskar dig en fin torsdag

Kram Jenny

Unknown sa...

Hjälp vad fint!

Ha en bra dag =)
Kram Catta

Annette sa...

Uhhh - mums - så crispy! :)

Kram

City Living sa...

Lampan med kopparfästet är bara sååå fin, klämde lite på den på PUB-huset igår faktiskt. Dock har jag en FRAMA-glödlampa och metallfäste som är på väg till mig från Länna Möbler istället, hoppas den blir bra hemma i mitt nya vardagsrum.

Tack för en inspirerande blogg, du bjuder alltid på så fina bilder och härligt nytänk! Kram, J.

Bromans Bravader sa...

DET var riktigt fint!!
Kram Jannike

Fashionistas Catwalk sa...

Så supersnyggt stylat! Härligt och vårligt!!!

Anonym sa...

Hej, jättefint bord, men hittar det tyvärr ingenstans. Har du kanske namn och pris på det? Skulle gärna köpa ett.
Ha en fin dag.

Johanna sa...

De där boxarna är snygga!

Kram Johanna

Anonym sa...

Wow- vilket vackert stilleben!!! Love it! /Linda

Anonym sa...

Elsker H&P save my day. Knall fint og tøft

Kram Anne Mette

Anonym sa...

OMG. Så Snyggt. Verkligen!
It´s a keeper!

Anonym sa...

OMG så fult!

Anonym sa...

Sponsrat inlägg? Du måste bli bättre på att redovisa sånt.

Anonym sa...

Ååå så fint!Älskar allt på bilderna så smakfullt!

Kram;)

Anna sa...

Jättefint bord och dekoration! Kul att du har börjat med lite mera inredningstips i bloggen.

En blandad kompott sa...

Snyggt bord och jättefint dekorerat...
kramar

Unknown sa...

Riktigt snyggt bord. Och bra blogg

Anonym sa...

Hej,

Jag undrar hur ni behandlat ert parkettgolv i vardagsrummet? Är det tåligt? Tack för inspo och hoppas på svar!

/A