måndag 22 april 2013

SÅ SÖT

.
.
.





.
.
Idag har jag satt upp en så söt planch i Lo Lo´s rum! Hon är inte hemma (har varit pappahelg) så hon har inte sett den och det är möjligt att hon tycker den är totalt helfel (Kanske vill hon ha en planch på den här toksöta favoriten på väggen istället för en toksöta gubben i månen? Vi får se:) Ugglelampan och boxar kommer House Doctor (My Tivoli!) och planchen hittade jag hos Mokkasin (efter att jag sett den i den här fina bloggen och inspirerats:) 




Nu blir det en tur till tandläkaren! Inte direkt kul men som ni vet nödvändigt ibland...





Ha en fin fortsättning på måndagen så ses vi senare!




KRAM



.




13 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin tavla! Och lampa! Och fint hemma hos Nanna! Även om jag fick hjärtat i halsgropen av hyllorna ovanför babysängen.....Jag har för mycket Feng Shui i mig som direkt gör att tunga föremål ovanför sängar känns helt fel för mig. Annars, jättefint!

//Ann-Britt

Att vara någons fru sa...

Åh så söt! Ljuvlig!

En blandad kompott sa...

Åh,vad söt den var!hoppas att även hon tycker det... =)
ha det bra!
Kramar

Ninelin sa...

Ser fint ut! :-)

Anonym sa...

Måste spinna vidare på Ann-Britts kommentar.
För många år sedan hade jag en tung drivvedsplanka ovanför sängen, med flera tavlor på.
Blev väldigt överraskad en natt, då jag vaknade av en smäll i sängen. Krossat glas, plankan över magen, som dock hade landat på min näsa, som senare visade sig ha ett brott.
Klev upp, ringde min väninna, som senare hittade mig medvetslös på golvet. Raka vägen till akuten. Tack och lov bara en hjärnskakning och lite "ny färg" runt ögonen.
Men nu är det tomt ovanför sängen...
Planschen är läcker, suktar själv efter flera av Mokkasins prints...
Susanne

Beautifulosophy sa...

Den tror jag hon blir jättenöjd med! Caroline
Ps, Clinique giveaway på min blogg om du är sugen på att vinna nya Chubby sticks! Caroline

På Nylund sa...

Den är ju så fin! Underbar!

Anonym sa...

Himla fint.
Så snart min lilla skatt blir lite större ska jag inreda hennes rum i den stilen Lo Lo nu har, tycker rummet är alldeles ljuvligt.
Kram

Anonym sa...

Den är underbar, har nyligen satt upp den i min lille killes rum. Hoppas Lo Lo blir nöjd! Kram Caroline W

Anonym sa...

Ja, den där är Såå fin! klart hon blir glad för den:)

/Alex

Anonym sa...

Vilka fina förvaringsboxar!! Var är de ifrån? :)

Tant Johanna sa...

Tusen tack fina Philia för länken till Lovely Life.
Kram tanten

Tant Johanna sa...

Tusen tack fina Philia för länken till Lovely Life.
Kram tanten