onsdag 10 april 2013

TODAY

.
.
.






Tårta och mumsiga macarons idag hos mamsen och papsen! 







Hallå raringar!







Vilken härlig dag! Härlig bara för att det känns så himla skööönt med vår. Ja jag kanske tjötar om den här på Hop men man blir ju bara såå glad!

Idag tog jag Trulle och Bea med mig på en liten prommis och gick till mamsen och papsen (de bor ju inte alls långt bort, typ ett par minuter bara) och myste med fika och vi uppdaterade varandra om Thailand och Gotland. Åh ön, längtar till Gotland massor just nu...







Hittade nya Sköna Hem som jag var tvungen att kika i så klart






Hm, vilken ska man nu ta?






Jag idag och färgat-temat var, ja vad tror ni?...orange kanske? En vårig färg man blir glad av!







Fikatime






Mums. I Småstaden så gör Systrarna Ericsson de absolut godaste tårtorna. Så har det varit i typ evigheter och så kommer det förbli. Basta.






Och så gjorde Lotta, förlåt Bea, sig lite fin när hon hittade mormors läppstiftlåda (mormor har typ hundra läppstift:)






Ett kyssäkta Dior var det visst och som inte var såå lätt att ta bort sen...







Bloggerskans dagens: jacka (jag har strl m) och byxor Please (jag har strl xs) och sjal Beck Söndergaard (Country Dreams)







Stövlar på idag! Nya glossiga & finfina i orange (så klart) och i kort modell. Från Hunter (Country Dreams) och coola namnet är Flame..






Åter hemma på vår soliga gata igen (Småstadens bästa gata tror jag minsann:) Parkas Hunky Dory och solisar Victoria Beckham + vagn som vi borde sälja eftersom lilla Lotta, förlåt Bea, borde gå istället (kanske någon som vill köpa? En Urban Jungle Swift från 2010. Maila ditt bud till houseofphilia@hotmail.com:)





Nu blir det middag och ikväll kör vi Grekisk Sallad, en favvo det med:) (Men det måste vara riktigt bra feta och god Serranoskinka i)






Ha en mysig lill-lördagskväll snyggingar!




KRAM






.

22 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Så hyggelig samling :-) du ser like flott ut
som alltid :-)) he he tenkte hvor lenge
bruker man egentlig vogn :-))))

Unknown sa...

Superhärliga bilder på en vårsnygg mama, älskar orange!

Tro minsann att jag oxå har en liten Lotta här hemma, märks redan, trots drygt 1 års ålder bara ;)

Ha en finfin kväll!
Kram Catta

Att vara någons fru sa...

Så snygga färger! Jag älskar korall och orange - inget skriker vår som just de färgerna.

Lena - gott för själen sa...

Hahaha, underbara Bea!

Kram Lena

På Selmas gata sa...

Macarons är ju verkligen det godaste man kan äta! Har ett ställe inne i stan (Gbg) som säljer de gottigaste ever så där blir det gärna ett besök när jag har vägarna förbi... Så snyggt du fått till det med orange färgen!

Ulrika sa...

Hej!!
Var har dina föräldrar köpt den röda ljusstaken??
Älskar färg! Deras hem är bara såå smakfullt!!!
Med vänlig hälsning,/ulrika

pilotfrun sa...

Superhärliga stövlar! Själv fick jag hem ett par Ilse Jacobsen idag som jag har beställt.

Anna Margareta sa...

Så härligt vårig du ser ut!

Emma R. sa...

Jättehärligt och vårigt inlägg, det piggade verkligen upp, tack bästa P.:)

Anonym sa...

Hejsan! Jag undrar om du injicerade 1ml eller 2ml Restylane Vital per tillfälle? Ganska stor prisskillnad. Tacksam för svar då jag ska boka tid snart.

Anonym sa...

Man blir så himla glad av det här inlägget så nu kan man väl inte sova heller ;) BusBea är så söt med sitt smetade läppstift:) Fin kväll önskas dig :) Kram Sophia

Hovgårdsgudinnan sa...

Ett härligt sprudlande inlägg:) Vill också ha orangea Hunters.
/Becca

Anonym sa...

Fina bilder, men oj du skojar väl att du använder vagn till en så stor tjej som Bea?

Hovgårdsgudinnan sa...

Härligt sprudlande inlägg. Vår, vår, vår!!! Vill oxå ha Hunters i orange.
Kram Becca

Hanna sa...

Vilken mysig dag!

Anonym sa...

Måste bara få säga hur himla glad jag blev av de fina bilderna idag. Underbart hem dina föräldrar har!!! Söta lilla Bea, hon är bara för gullig!!

Kram från Anna i skåne

StyleFia sa...

Mmmm... Macarons är min favvis. Frân LaDurée

Brunkullan sa...

Vårfräscht:)
Älskar den här orangekoralliga, och köpte en hel del i den färgen för 2-3 år sedan, när den sist var på tapeten som "innefärg".
Måste bestämt damma av de gamla tunikorna och topparna, för det är en sån tacksam färg.

Man blir glad och ser brunare ut:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Snygga stövlar!! Undrar dock varför Du nästan alltid står på tå på en fot på dina bilder?

En blandad kompott sa...

Snygg jacka och i kombination med orange blir det väldigt snyggt, tycker jag med...
Fina bilder man blir glad av med!
Kramar

Anonym sa...

Måste vara jätteskönt att bara kunna mysa runt, klä sig i nya snygga kläder varje vecka, fika på godsaker mm och ändå ha en inkomst! Men de intellektuella kanske får stryka på foten ?
Hur som helst, tack för fina bilder o snygg outfits, som vi andra bara kan drömma om,

Med vänlig hälsning
Ina

Anonym sa...

Jag delar din kärlek av gummistövlar - verkligen söt och en myeket praktisk.
Josephine