måndag 6 maj 2013

JAG & MIN NYA VÅRJACKA

.

.
.



In looove med min nya "skinnpaj"! Den är i ljust somrig och toksnygg "greige" färg och så där lagom rockig och funkar till ja, typ allt och märket är Frontrow Living. Ovan står jag på Småstadsteatern:s lastpaj och Nella är fotograf (du kan ju vännen!) när vi passade på att njuta lite av det underbara vädret igår medan våra döttrar övade och övade och övade lite till (byxor Hunky Dory, bälte B-belt, solisar Victoria Beckham och top Munthe plus Simonsen)







Hej Måndag!






Rejäl försovning idag minsann!!! Bråttom bråttom blev det och jag vet faktiskt inte hur vi kunde försova oss (klockan ringde men någon stängde av den...) Det var nog för att det blev sent i säng igår och ganska mycket med alla tider och danser och ombyten och fram och tillbaka som jag + resten av familia var såå sega imorse. (Eller om det allergin för oh my vad man känner av alla pollen just nu och visst kan man bli rätt seg av den där allergimedicinen?:S) Ja hur som helst, sent upp blev det men nu är det full fart resten av dagen som gäller!










"Todeloooo":)






Skinnjackan i närbild. En ny favvis (funnen hos Creative Lounge )








Nu måste jag kila iväg här på jobb men jag återkommer med lite fler pics från igår senare idag!






Ha nu en riktigt riktigt bra start på veckan!




KRAM









13 kommentarer:

Linda sa...

Wow! Den jackan gillar jag massor. Tummen upp för den! :)

Kram Linda

Anonym sa...

Skit snygg!! Älskar färgen och modellen... Men liite dyyr dock =(
Snygg är du!
Ha en bra måndag och kicka igång veckan=)

Lena - gott för själen sa...

Men hur snygg var inte den då!? Super!

Kram Lena

Anonym sa...

Hej, jättefin skinnjacka:) Vilken stl har du? Kram ha en underbar dag ♥

Alexandra sa...

Super fin. Den verkar passa till allt!!
Kram Alexandra

Att vara någons fru sa...

Supersnygg.

Soraya Forsberg sa...

Vilken snygg jacka och fina bilder!

Åsa sa...

Riktigt snygg!
Kram Åsa

Anonym sa...

Snygg jacka till ett bra pris! Du är såååå himla duktig på att snygga till bilderna. Man borde lära sig!

Giesela sa...

Toksnygga DU !!!
//G

Unknown sa...

Riktigt snygg

En blandad kompott sa...

Den var supersnygg!
Kramar

Anonym sa...

Verkligen toksnygg jacka på en vacker kvinna! Undrar också vilken storlek du har...
Kram Heléne