torsdag 2 maj 2013

TINGEL TANGEL

.
.
.


Armband är verkligen min bästa accessoar. Man kan ju ha typ huur många som helst eller bara ett och matcha lite efter dagsformen:) Idag såg min armled ut så här iaf. Från ovan: B-loved armband , vitt armband med guldnitar och guldarmband med kristaller Dyrberg/Kern, tunt svart med stenar från Hultquist och Love-armband från De fine. (och yes direkt efter att jag såg denna bild gick jag och smorde in mina torra händer:)







Todeloooooo!







Stress och superstress! Ibland så får man verkligen inte ihop allt man tänkt göra och hinna på en dag (och så glömmer man typ det viktigaste som skulle inhandlas som jag nyss då jag fick tokspringa ner på stan för att shoppa superviktiga saker till Lo Lo för andra gången denna eftermiddag, puh) Nu är iaf det mesta i boxen och jag ska sätta igång med middagsfix och ikväll blir det räkpasta! Och då inte gräddvarianten utan jag brukar ta mycket olivolja, vitlök, chili och persilja, verkligen maaassa med persilja - mums! 


Så undrar jag om kanske någon söt bloggis har en aning när filmen Fifty Shades of Grey kommer ha premiär? (ja jag har också läst böckerna:) Känns som man bara måste ta tjejgänget och gå på den när den kommer eller hur:) (Har ju redan fastnat för toksnygga Matt Bomer i braiga NY-serien White Collar som det ryktas om ska spela huvudrollen. Han skulle ju bli perrrfekt som Mr Grey:)



Vi ses lite senare och då berättar jag vem som vann väskan från Soul of Maia!




Ha en mysig majkväll!




KRAM





.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Den kommer sommaren 2014!! Men den som väntar på nåt gott.....;-)
/Cornelia

Anonym sa...

Håller med, längtar till filmen kommer. Matt Bomer är även min favorit till rollen, men efter att han kommit ut som gay är det många som tror han backar....det kan bli lite FÖR påfrestande för honom kanske, med tanke på filmens huvudtema. / Malin

pilotfrun sa...

Superfint! Jag är också förtjust i armband och känner mig näst intill naken utan. Mitt favoritarmband är Ole Lynggaards läderarmband. Hade gärna haft det i ALLA olika färger.

Kram och ha en härlig kväll!
Rebecca

Unknown sa...

Åh, jag hoppas också på Matt Bomer! Han är ju superbra i White Collar och det är svårt att se någon annan som Christian Grey... Såg någon intervju där Bomer svarade att han visste att han var favorit till att spela CG... Han var positivt intställd och han skulle gå hem och läsa böckerna... Vem vet! Det kanske blir han ändå! Sommaren 2014 tror jag den har premiär iaf... :)

Kram Petra!

Anonym sa...

Är hon för liten att handla själv? Låter som du curlar med kraft..stackar oss kvinnor som kämpar så för våra barn. Hoppas de uppskattar det som vuxna och kloka människor.
Anna

Anonym sa...

Saknar du aldrig arbetskamrater?
Malin

Lola sa...

Kan bara hålla med, knarkar armband, helst på vänster handleden som är sned efter att jag bröt den för flera år sedan, många lager blir det ;)

Anonym sa...

Eeeh, nu är det så här, jag vågar knappt erkänna;) jag har inte läst böckerna men alla runt omkring mig har gjort det. Måste man läsa böckerna innan man ser filmen? Är rädd för att jag inte blir människa igen av chocken när man ska se allt på film:) Tror jag;) Matt Bomer ska jag spana in;) Ha en fin kväll du med! Kram Sophia

Anonym sa...

Hej, fina armband:-) Har du fått "mother&child" armbandenn fr mig? Vore tacksam om du bara mailade mig så jag vet att de kom fram.
Med vänliga hälsningar Anna

Philia sa...

Tack för era hälsningar tjejer!:) Åh, premiär för Mr Grey nästa sommar? Det är ju evigheter till dess:(


Anna - Nej, Lo Lo får inte gå och handla saker till skola och dans själv på stan. Hon är 9 år.

Malin - Jo, det gör jag så klart ibland. Det gör man nog som egenföretagare.

Anonym - Haha, du behöver nog inte läsa böckerna. Men det är ju inte direkt så mycket handling och story i dessa, mest snusk, så jag förstår inte riktigt hur den filmen ska kunna gå upp på biograferna i pryda USA??;)

Anna- Jag får många gåvor via bloggen från olika företag som vill synas på House of Philia. Jag brukar aldrig hämta ut dessa paket eftersom jag varken får eller vill exponera produkter/gåvor på det sättet och jag kan inte retunera allt detta. Stort tack ändå!


KRAM

P

Brunkullan sa...

Har även hört att Channing Tatum, Justin Bieber (!?) och Bradley Cooper är påtänkta som Mr Grey.., men Matt Bomer är ju verkligen HEEEEEEELT perfekt:)

Kram Susanne

Beauty Follower sa...

Lovely bracelets!

Anonym sa...

Toodelooo!
Såg ditt inlägg om älskade accessoarer! Armband! Ja, lite bling bling säger man aldrig nej till :-) Måste bara tipsa om en sida där jag inhandlat min senaste darling, ett underbart armband med hjärta och små brickor där jag skrev barnens initialer. Kika gärna in och titta på Little U
Skön helg!
M-L