torsdag 13 juni 2013

DEN ÅRLIGA MUSIKALEN

.
.


,




Musikal med musikaltema!






Bonjour raringar!








Igår var det dags för den årliga musikalen på Lo Lo´s lågstadieskola! Det är en väldigt duktig ambitiös dans och sånglärare eleverna har på Fridnäs och alla klasser gör flera nummer och de gör det såå bra. Tvåorna (Lo Lo´s klass) dansade bla till Fame och High School Musical och skatten och hennes bästis fick göra ett litet balettsolo (de går ju på samma balettskola). Såå söta tillsammans:)








Den suveräna musikalen är slut och alla duktiga elever och alla föräldrar och släkt på väg hem igen! (Lo Lo hade clogs från Sweeks, blus + jeans från Zara)




Suuperduktiga tjejer





och jag fastnade visst på en halvdan bild jag med preciis innan jag hoppade in i bilen (grodperspektiv, hela kroppen kom inte med och jag tittar bort men sidensjalen är iaf från Malina Creativelounge.se och jumpsuiten som är en ny favvis är från By Malene Birger)





Japp det var en riktigt fin kväll igår med och ikväll vankas det skolavslutning (igen) och sen blir det mys hemma hos oss! Men först lite jobbing idag och sen träning och en tur till Ica Maxi för storhandling (eller hyfsat stor, nästa vecka åker vi ju för att ha semester på Gotland i flera sköna veckor och som jag längtar...)






Önskar er en finfin torsdag!




KRAM







.

11 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Härlig kombo <3 kolla fejjanmejlen darla.

Anonym sa...

Vad handlar ni när ni storhandlar!???
Gotland låter underbart!
måste vara bra att ha företag som bloggare, du tar jobbet med dig dit du ska...=))

Anonym sa...

Hej P, nej jag tycker inte det är en halvdan bild på dig. Jag vill säga att vad fin du är i den uppsättningen med håret, snygg profilbild. Kommer ihåg att du frågade om råd gällande ev förändring av frisyren, jag tycker inte du ska klippa hel lugg, det är fint att se hela ditt ansikte. En åsikt från mig. Ha en skön sommar på Gotland. Jag längtar också dit, men i år åker vi på sensommaren. Vänliga hälsningar.

Anonym sa...

Fullt upp! Men nu har väl båda haft sin skolavslutning (vi hade i ösregn idag) så vems avslutning ska ni på härnäst?

Anonym sa...

Härliga bilder! Superfin bild på dig, sjalen är verkligen jättefin 😃👍👍

Kram Petra

Anonym sa...

Åh vad skönt att ha semester redan! Låter underbart.

Sofia

Linda K - Hemma hos Klintons sa...

Härliga bilder och galet gulliga ballerinor :)

Anonym sa...

Hej!

Blir det nån bloppis? Håller på att förnya vardagsrummet och behöver nya kuddar :)
Om du vill får du gärna höra av dig direkt till mig?
megert80@hotmail.com

Tack för super inspirerande blogg!!! :)

Hälsningar Jessica

Anonym sa...

Hej!
Jag planerar att göra ansikslyft och jag undrar om du kan avslöja vilken klinik och läkare du har gjort det hos, de har gjort ett jättefint jobb och du ser fantastisk ut.

hälsningar
Anita

Käthe sa...

Vad kul med skolshow! Tänk om vi hade haft det på min tid! Måste bara säga att Lolo har väldigt fina armar på balettbilden!

Philia sa...

Anonym - Vi var på Lo Lo´s idag!

Jessica - Bloppis kommer, måste bara fota allt först:)

Anita - Tack söta för dina snälla ord men jag har alltså inte gjort någon operation. Det jag har gjort är olika injektioner och är jättenöjd med resultatet. Det är mycket mycket enklare och skonsammare så du kanske skulle prova det också innan du går så långt som op? Jag menar om du inte testat injektioner. De jag varit hos är både Harmoniq.se och Akademikliniken.se. Lycka till!


KRAM

P