söndag 16 juni 2013

PICS FRÅN IGÅR & BUSY BUSY

.
.
.




En relaxed hemmajag igår! Både 5 Previewlinnet och By Malene Birgerjeansen är från IsaCouture.se (såg jeansen hos flera inspirerande modebloggerskor och nu vågar jag också spotta stormönstrade zebrabrallor) och armbanden är från vänster B-loved, PS Call me Country Dreams (dessa fina tunna armband är såå söta så man dånar!), Apoteket och  Faith and love. Håret är helt självtorkat och ofixat och brännan fusk:)








Tjingeling bloggisar!







Väldigt busy söndag idag, har suttit och jobbat här vid min Mac non-stop medans resten av la familia varit ute i solen och hittat på skojigheter (ni kommer förstå varför:) Inatt hade vi huset fullt av små övernattade gäster och det är ju såå mysigt när skatterna har vänner som sover över. Som samsas om sängen i gästrummet och berättar läskigheter och skrämmer upp varandra och till slut somnar i en hög bland täcken och kuddar och 20 gosedjur! Sen gick jag upp tidigt imorse och bakade bröd åt dem så att de små tröttisarna fick vakna till den absolut bästa doften som finns:)







Nu ska jag iaf släppa allt och  sticka ut på en lång skön pw! Sen så blir det söndagsmyyys (och jag återkommer med lite sköna dvd-tips:)






Ha en riktigt mysig kväll nu vänner!




KRAM













11 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Jag är så nervös/stirrig/stressad att jag smäller av här borta *s*

Anonym sa...

Du hinner allt! Äälskar din ambition med barnen. Mysigt och så sunt. Jeansen - nja - too much tycker jag, men linnet och blå färgen klär dig urfint! Sculls är absolut det fulaste mode jag vet ... finns inget vackert i det, bara groteskt. Lite förvånad att du gillar det som verkar ha så fina värderingar i övrigt. Tack för superinspo jämt! Jag har beställt zebraskinnet! :)

Stämningsfullt sa...

Älskar de byxorna! Funderar på om man ska slå till nu på rean men frågan är om jag är för feg för att ha dem på mig sen :) Ursnygga är de iaf!
Ha en fin kväll.
/ Vanja.

Helenas enkla vardag sa...

Spännande att få höra vad som är på gång. Här har det varit skitväder idag, men sambon har varit och levererat pool i västerås och hörde att det varit fint väder hos er hela dagen! Hoppas det bli bättre här eftersom min semester har börjat nu!
Kram helena

Anonym sa...

Solbrännan ser jättefin ut, vad ör det för märke?
Trevlig sommar på dig:)

LifeSoulYoga sa...

Sååå fint!! Kule klær, vet ikke om jag vågar gå m sebra byxor selv, mn I like!! :)

Hva gjør du får å få den fine färgen?!

Klem

VivanDivanGoesFashion sa...

Jaaa, klart du vågar zebrabrallorna! Har likadana och löööv them :)

Ha en fin kväll

Kram
/Vivvi

mali-mo sa...

Blir kjempeglad om du tipser om BUS'en, du har jo sikkert gjort det tidligere, men det kommer jo stadig noe nytt?! Den så veldig flott ut på deg! God søndag!

Anonym sa...

PS call smyckena är WOW. har själv det med fredsmärket, men vill ha flera. Beställde idag örhängen och armband på Creative-Emmas. jättesnygga på bild i alla fall. kram från Lotta i Sundsvall

Anna Margareta sa...

Jag älskar din outfit!!!! Och grattis till er fina portal!

Omenainen sa...

Hej, trevlig midsommarafton!