fredag 7 juni 2013

STUDSMATTA & FREDAG

.
.



.



Yes, skatterna ä l s k a r den där stora hoppsaken som nu för tiden pryder vår trädgård... Och eftersom de tycker den ju är såå rolig så blir det liksom inte lika gräslig....Eller?:) (Beas söta leojumpsuit kommer från Lindex)








Hej hallå sköna sommarfredag!








Tack för era frågor bloggisar! Ska sätta mig och gå igenom asap och återkommer med svar, promise:)


Uuuuunderbar solig dag har vi juft idag, sommarkänsla max, och vi har varit på Lögarängen(ett utebad nere vid Mälaren med bassänger bara ett par minuter från där vi bor) Hängt med vänner  och badat (dock inte jag) och myst och vi och skatterna haft det jätteskönt. Nu väntar en kväll med fredagsmys de luxe (och med ljudet av glada firande studenter som hörs och syns överallt här mitt i Småstaden) men först ska jag hämta hem Lo Lo som just nu är på kalas. Men innan dess måste jag bara tipsa om en Instatävling! Så är du nu tävlings-sugen och gillar Instagram så måste du kolla nästa inlägg som kommer snaaart....





See U soon sweeties!




KRAM






.

5 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Sötaste i världen!

Anonym sa...

Hej! Jag vill bara tipsa dig om en säkerhetsgrej med studsmattan, använd nät även nedtill på mattan!! För ett par år sedan hände en förfärlig olycka då ett barn på runt 8-10 år befann sig under mattan och syskon och kamrater hoppade och tyvärr knäckte nacken på barnen under mattan.
Kram
Kristina

majamyra | tired parents and happy kids lives here sa...

Ursöt liten hopperska :)
/Lisa

Anonym sa...

Hej Petra, Skulle vilja fråga dig lite detaljer ang. studmattan, vart köpte du den? är ni nöjda med den (du alltså, tjejerna verkar vara hel nöjda iaf ;-) pris?
Jag ska köpa en just nu, har kollat på testerna och dom som hade bästa betyg var hade riktiga saftiga priser... är det så stora kvalitet skillnad...undrar jag

Philia sa...

Tack för era hälsningar girls!


Anonym - Jag vet inte hur pass "bra-i-test" vår matta är men vi köpte den iaf på Rusta och den kostade ca 3000 kr :)

ha en fin dag!

KRAM

P