torsdag 23 juli 2009

FÅRSKINN

.


På min blogg finns möjligheten att önska vad man vill att jag ska göra inlägg om " and your wish is my command "!!!
Vill ni ser mer av vårt Casa ska ni få det!
*
Här är en bild på mitt senaste inköp till hemmet; Ett stort vitt Fårskinn från Rute på Gotland!
Inköpt av en härlig bondfru på landet.
Ska ni nån gång åka till Ön och köpa skinn så åk ut till gårdarna på landet och handla. Där kostar de hela 2000 kr mindre än i fina affären i Visby!!!



Nu pryder Fårskinnet en av fåtöljerna i vardagsrummet!

Nu är det frukostdags och sen ska jag ut och springa i spåret!
.

5 kommentarer:

C sa...

Godermorgon!
Du var tidigt uppe. Det är härligt att springa på morgonen det är så lungt och samtidigt ser man när staden börjar vakna. Denhär veckan har jag varit rysligt trött, så endast en morgon hart jag lyckats ta mej på en springtur.

När man får önska, så jo tack, det vore trevligt att se mer av er Casa. Du har en fin inrednings stil, de bilder du visat är härliga. (Jag gillar också svart-vit inredning.) Speciellt nyfiken är jag på hur din sons rum ser ut. Själv har jag två söner och de har inte alls samma inredningssmak som jag....

Ha en bra dag, vi fortsätter här med födisfirande.

Carro

Sienneis sa...

Ha!!!
Du måste läst min tankar, igår satt jag nämligen och önskade mig mera av ert kök!!!
Lite info om varifrån möbler kommer osv-
älskar ju ert köksbord!!!

Du har verkligen ett ursnyggt hem!!!

Hoppas springturen var härlig!
Nu ska jag "natta" lilla namnsdagsbarnet som sitter och river ner allt :)

Kram

Maria sa...

Super snyggt, gillar verkligen eran soffgrupp. Sitter själv o väntar på en Howard fåtölj. 7 veckors leveranstid, men den som väntar på något gott....

According to Nicky sa...

Har suttit och surfat runt på din blogg när jag hade lite tid och tycker att du har ett riktigt fint hem!!!! Alla bilder visar på hur god smak du ...eller ni har!! :)Jag är också svag för den svart-vita kombinationen i flera olika sammanhang.



Ha en bra dag!

Kram/Nicky

Madeleine sa...

Har kikat igenom hela din blogg nu och den är sååå underbar.
Fint hem, söta barn och man sitter bara här med ett leende och njuter.

Trevlig helg. Kram