fredag 24 juli 2009

NYTT SKÅP


Foto: Hus & Hem


Jag vill ha ett nytt skåp till matsalen!!!

Oh vad jag gärna skulle vilja ha ett nytt vitrinskåp till matsalen... Detta med skjutdörrar gillar jag... Eller ett stort antikt svartmålat med vit insida..mmmm.


Här ligger jag just nu...Det är blåsigt och grått ute och jag har blivit förkyld så älskling har åkt och hyrt filmer + köpt massa gott för idag blir det innedag för mig och sen är det Fredagsmys!! :)

Förresten, är dina barn lika tokiga i Olw:s reklamlåt Fredagsmys som mina?? De små sötnosarna går och trallar på den HELA tiden!




3 kommentarer:

Stina K sa...

Jajamensan det gör han! Min 7 åring trallar för jämnan på Fredagsmyslåten! Ha en trevlig dag!
/ Kram från Stina

C sa...

Här i Finlan har jag ej sett reklamen, men vi har som tradition att ha fredagsmys varje vecka, vi kallar det för fredagsfesten...

Hoppas du känner dej bättre, ha en härlig mysfredag.

Carro

Anonym sa...

Hej!
Har följt din blogg länge nu=) Tittade tillbaka och såg det här skåpet, vet du märket på det?

Mvh. Caroline