fredag 21 augusti 2009

Ett Tack & Ett Butiktips!

.





Idag blev jag så himla glad och smickrad när jag upptäckte att Erika med den otroligt mysiga netbutiken Älskling och Jag tipsade om min lilla blogg och skrev så fint om den på sin egna jättetrevliga blogg Alfridas Hem!!!
.
Tack snälla söta!
.
Blev sugen på en hel del i hennes butik, som även finns som en vanlig butik i Nynäshamn. Butiken har saker både till stor och liten och är en helt ny upptäckt för mig! Det finns så mycket fint att klicka hem bla. många söta kaniner från Maileg tex...
.


.
Dessa rengöringsmedel är vad jag tänker beställa från Älskling och Jag butiken asap. De är från härliga Maison Belle. Alltid roligt med nya städattiraljer + att de är så snygga och passar på diskbänken just nu med sin lila färg...





1 kommentar:

Martina sa...

Ja vilken tur, för det var så jag hittade hit... jag var där inne och klickade hem en kaninlampa så hamnade jag här. Satt länge och väl och kollade din blogg, sen när jag var klar och skulle lämna en kommentar var batteriet slut... Du har ett underbart vackert hem, supersöta barn och alla dina fina odd molly kläder =)