måndag 17 augusti 2009

Superbaby...

..
Godmorgon Nya Vecka!!!

.

.

Who´s that?

Donald Trump som blivit superhero och kan flyga i en lånad mysdress ur Jimi Hendrix garderob??? Lars Aduktusson på väg till ett party på Hawaii???

Nej...Det är min lilla baby...

Hmm... Som gamlingarna brukar säga; Det skall böjas i tid det som krokigt ska bli!!! Dvs: En tokig hårbebis kan mycket väl en vacker dag bli en tjusig dam med ett tjockt blänkande hår!

Jag älskar dig mitt minsta lilla penntroll!

Idag är jag faktiskt ännu tröttare än igår... Vad är detta? Jag ska aldrig mer vara uppe så sent...

Här ska nu Bea badas så vi ses senare!

.

4 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker din bebis är helt bedårande söt i allt sitt fina hår :) Donald Trump hahaha

Ha det gott!!!

På vår udde! sa...

Ännu tröttare idag...
I guess Zetas får vänta ännu ett tag...
Gå och vila kära du !

Anna sa...

Hi hi hi, sötnos :-) Ha en bra dag, hoppas du känner dig piggare snart, själv försöker jag med en stark latte just nu ;-) Kram Anna. P.S Odd Molly klänning var så FAB, bra val!

s.m.i.l.e sa...

Hahaha!