måndag 17 augusti 2009

Tack för idag vännen!

. .



Vi och våra små tjejer..Kolla in Tildis söta "Skarasommarlandöron"!


.Idag har jag och Bea haft supertrevligt fikabesök av min söta vän H (med bloggen På vår udde) och hennes lilla Tildis! När Bea föddes kändes Tildis jättestor men nu börjar skillnaden att suddas ut något... I och med att vi mammor är bästa vänner så hoppas vi så klart på att tjejerna också ska bli kompisar så småningom!

Nu tänker jag sticka iväg och köpa libanesiskt till ikväll! Jag älskar Meze...
.



.
Uppdatering... Visar kvällens mmmmeze! Supergoda!.
.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har inte visat några bilder på ert badrum,skulle vara intressant att se...

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Gott!!

jag gillar duken, var kommer den ifrån?!

/Caroline

På vår udde! sa...

Tack själv söta du! Det är alltid så mysigt när vi ses!
Och du, jisses vad statistiken rusade i höjden! Hi, hi!
Kramar "Tildis" mamma!