lördag 26 september 2009

PRINSESSOR PÅ VIFT

.


Flisan har varit på Prinsesskalas idag! Här står hon med födelsedagsbarnet självt och V, hennes allra allra bästa vän!

Min lilla dotter var så uppspelt när jag hämtade henne och faktiskt ganska avis. En present hade nämligen varit två helt fantastiskt söta små angorakaniner och nu vill ju Flisan såklart också ha ett par! Men vi kan ju inte ha några pälsdjur här hemma tyvärr, då H är allergisk...
.

.
Det var ett litet önskemål om att få se altanstaketet. Så här blev det! Det är inte helt klart än och överliggaren fattas. Sen ska det ju givetvis också målas vitt!
.
.Jag önskar er, alla fina människor, en riktigt riktigt trevlig
Saturday Night!!!
.

5 kommentarer:

Hemma hos Katta sa...

Ursnyggt altanbygge! Finns nog inget roligare än när man har en tanke om hur det kommer bli och så blir det precis som man tänkt sig, eller betydligt bättre! =)

Ha en mysig lördagskväll! Kraam

Lisa sa...

Trevlig lördag till dig med! Du som förgyller den här bloggosfären så det står härliga till!

Kram
Lisa

Johanna sa...

Men så snyggt! Liknar vårt räcke inne i övre hallen. Har haft det i åtanke då jag skissar på vårt kommande trädäck. Nu ser man ju då att det funkar ute också!
Ha de gott :-)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Kommer bli ännu snyggare vitt, vilken fantastisk smak Ni har.

Underbart hus!

Kram kram

AnnSofie sa...

Åh så fint hus ni har!!! Blir så inspirerad. Jag undrar vad ni har för kulörer på huset? //AnnSofie