onsdag 16 september 2009

Sjukstuga


.
.



Med lite tända ljus här och där känns allt lite mysigare!


Godkväll!


Sitter för tillfället och dricker thé och huttrar under filten framför Idol. Vi har blivit sjuka! 3 av 5 ligger ner just nu. H är borta på ett event med sitt arbete så jag håller ställningarna ensam här hemma. Gör ont i mammahjärtat när mina små skatter är sjuka och ämliga...



.

Skulle verkligen behöva en Doktor som denna just nu, som kunde pyssla om mig lite så jag blev frisk!

.

.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars er, krya på er allihopa!

Kram Marie

På vår udde! sa...

Tanke: Undrar om det skulle vara roligare/glamorösare på jobbet om våra doktorer vore så där snygga, och om verksamheten påminde lite mer om en amerikanska sjukhusserie...

Krya på er där inne i stan!
Vi tar en liten "get together" en annan dag!

Kram från "Syster Yster"!

Søstrene Andersen sa...

Hihi.. ja han hadde vært fin å ha i sykdomstider:)

God bedring til alle!

Klem L

beate sa...

Ja den legen der er vel medisin i seg selv...

God bedring til dere alle

Beate

Anonym sa...

Oj,

önskar att du alla blir frisk så snart som möjligt!

Vet du, jag köpte den samma jackan från Odd molly som du har, och älskar den, väntar bara att det kommer kallt väder! :D

Susse

Minsysterochjag sa...

Hej! Vilket fint hus ni har och vilken skillnad med fasadbytet. Jag har precis länkat till dig från min blogg, hoppas det är ok:)
Krya på dig! /Josefine