tisdag 22 september 2009

UHUUU

.
Min Odd Molly Livealot Blus har spruckit i ryggen!
,

Ovanför och nedanför den rosa blomman är det hål. På flera ställen runt broderiet börjar det bli hål. Inte bra! Känner mig nästan lite småsur nu! Tror ni man kan reklamera blusen, köpt i april? Har köpt den i en netbutik så alla uppgifter om köpet finns ju i mailboxen...

Surt!

.

12 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

F_n va surt! Prova att reklamera, absolut. Det är ju så tunnt tyg så hur skulle det fungera att laga? Du har all rätt att vara ilsk.

www.inredningstilochdesign.blogspot.com sa...

Gud vad trist!

Jag har varit med om det samma ett flertal ggr. man tröttnar. Känns som om har växt för fort och håller inte längre samma kvalite som de gjorde innan då de ej var så här stora.

Hoppas du får en ny

MVH Madde

Lilla A sa...

Tror att du kan reklamera i upp till ett halvår enligt konsumentköpslagen.

Kollade du på Svenska Hollywoodfruar? Vad tyckte du?

Kram

Anonym sa...

ja du har två år att reklamera med kvitto eller om du har nån uppgift som kan intyga att den är köpt där och hur mycke du gav för den. jobbar i butik själv.
gud va tråkigt hoppas de fixar sig ja menar plaggen kostar ju lite inte bara nå man slänger.

kram angelica

Ida sa...

Hello!
Jag som jobbar med kläder av dyrare märken vill verkligen ge dig rådet att REKLAMERA!
OddMolly är ett fint svenskt företag med otroligt serviceinriktad personal som vill att deras kunder ska vara nöjda och återkomma, detta vet jag for a fact eftersom att jag jobbat lite med dom :-)

Lycka till!

Helenas loggbok sa...

Hej!
Vad trist att blusen gått sönder. Typsikt att det alltid händer på "favvo sakerna". Reklamera - tjejerna ovan verkar ju ha koll på att det OK! Har en fråga - vilka nätbutiker du köper Odd Molly ifrån? Jag bor i Luxemburg så det skulle vara väldigt smidigt att skicka efter då jag sällan är i Sverige.
Maila mig gärna på: helenasloggbok@hotmail.com

Kramar
Helena

PS! Läser din blogg varje dag och den är bara BÄST!

Ludvigsdal sa...

Ohh så irriterande hade en blus som jag köpt förra sommaren som sprack kring broderierna då fick jag beskedet att jag troligen tvättat den fel :S då hade jag tvättat den i 40 när det stod 30...så dom garderar sig rejält. kram Anette

Anonym sa...

Reklamera! och går inte butiken med på det så vänd dig direkt till OM!
Gillar din blogg skarpt! Lite mera bilder ifrån hemmet hade varit kul=)
Kram Marlene

Anonym sa...

Min kompis fick returnera sin Odd Molly tunika därför att det blev hålar i den. Hon hade inget kvitto kvar. Fick inte pengar tillbaka utan hon valde någonting nytt i stället.

Hälsingar, Theresa från Finland

Anonym sa...

Hörde av en expedit i Malmö där dom säljer OM att kvaliteten försämrats markant. Inte alla plagg sa hon men det dyker upp många "måndagsexemplar". Hoppas det fixar sig!!

Hälsningar
Camilla

vit och pastell sa...

Jag har reklamerat två Oddanplagg! Det var inga som helst problem. De hade oxå spruckit pga att tyget var för tunt. Hade som tur var sparat kvittona så jag fick stålar tillbaka.

Lycka till med reklammationen,
kram Maria

modellmini sa...

Reklamera! Helt klart! Jag har fått reklamera Odd Molly en gång och det gick jättebra!

KRAM modellmini - bloggen om barnmode & och bl.a. ODD MOLLY :-)