lördag 31 oktober 2009

ALLA HELGONA

.

Tjusig häxa i form av Ava Gardner. Bilder från vi.sualize.us.

Hallå Alla Helgona helg!

Denna helg är till för att ägna en tanke åt de som stått oss nära och varit oss kära, men som inte längre finns hos oss. Vi saknar en pappa/farfar i vår familj och så klart tänker vi extra på honom hemma hos oss dessa dagar!

.

Idag är vi ganska sega efter en natt med mörkrädda barn...Tyckte att jag hade fixat en väldigt barnvänlig halloween igår, men jag gjorde en miss...Visade Thrillervideon med Michael Jackson (efter högljudda önskemål) för Trulle! Big mistake!!! Lille Trullen har haft mardrömmar hela natten. Flisan har också haft mardrömmar och lilla BabyB har kissat ner sängen. Så det är trötta föräldrar här idag!
.

.
Lite halloweenpiff hänger kvar i Taggtrådskronan. Faktiskt riktigt mysigt med lite spindelväv här och där! Ska nog ta och städa lite mer sällan tror jag...
.
.
I vardagsrumsfönstret står just nu nya krukväxter. Två kottepalmer. Älskar kottepalmer! De känns så klassiska och lite "tjusiga". Ger lite "Rivierafeeling" hos oss:)
.

Liten bebbedjävul men horn som åkte av lika fort som de åkte på!
.
Ikväll är det girls night out! Ska bli så skönt att bara var P med tjejerna...Nu ska jag ut och motionera för att få lite energi!!
.
Ha en jättefin Alla Helgona!
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En trevlig alla helgons helg önskar jag dig också!!!

Ha det gott

Stjärnor & Champagne sa...

Härliga bilder. Jag har en som är väldigt känslig här så det går knappt att visa sådana saker fast han snart är 12....
Ha det gott..

Kram Anne

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Så fint ni har det i vardagsrummet, jag gillar också sådana palmer. Här har vi en 7-åring som just har upptäckt Michael Jackson (via IDOLs MJ tema!) - så det var ett bra tips att vi inte ska visa den videon.