fredag 2 oktober 2009

T G I F

.



Ikväll blir det bubbel och skaldjur hos oss. Mmmm :)Bild från vi.sualize.us.

Godmorgon Soliga Fredag!


Veckans bästa dag åter igen!

Idag ska jag ta flickorna med mig ner på stan för lite shopping och sen ska vi gå på "kondis" och äta "tuttbakelser". Ett konditori här i småstaden gör nämligen varje år såna "charitybakelser" under rosa bandet kampanjen. Ett fantastiskt smarrigt sätt att lämna ett bidrag på tycker jag!

.

Gillar den stora Mulberryloggan!

Sen måste jag visa er dessa godbitar som finns att köpa hos Net a Porter! Om jag bara hade mig själv att tänka på, hade nån av dessa underbara hottade Mullberryväskor klickats hem direkt! Den plommonfärgade lackade Totebagen hade matchat höstlooken perfekt...


Men som mammledig med tre små skatter så är dessa bags "Dream on" för mig i alla fall!







Oj, vad klockan tickar på. Nu är det dags att ta tag i denna härliga Fredag!

.Ha en underbar dag alla!

.

2 kommentarer:

beate sa...

hi, hi. Morsom kake!!!

Ha en fin helg
Beate

Anonym sa...

Vilken söt liten bakelse!

Ha en fab fredag önskar Marie