fredag 2 oktober 2009

PÅ KONDIS

.


"Halloj, kolla in mig!!!"

På stan idag var Flisan klädd i sin nya höstjacka med matchande kofta från Pop. Blus från Massimo Dutti, jeans från H & M och skor Timberland.



På kondiset med min minsta lilla skatt.

Vi fick mysigt sällskap av mormor & morfar under lunchen och tuttbakelsena smakade ljuvligt!:) Jag har idag på mig min nya favvis, Hearted Tunic.(Den är nog den finaste tunika OM hitills gjort, om ni frågar mig.) Min sjal kommer från Wera och Beas klänning från H & M




Vilken höstig bild eller hur?!


. Trött liten Bea i Buggan på vägen hem. Det är riktigt kallt ute nu så det gotländska fårkinnet värmer lilla rumpan bra. Overall från Mini a Ture och mössa Timberland
.




Lilla Flisan leker i fontänen som numera är tömd på vatten...

Visst gick det fort när hösten gjorde entré! Från den ena dagen till den andra small det liksom bara till. Brrr. Nu får vi passa på och njuta av det bästa som hösten har att erbjuda; Mysa inne med tända ljus/ brasa eller ta långa friska promenader i den vackra naturen!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Ja hösten sa verkligen bara pang, från ca 15 grader till 5..Brrrr. Ser att lila Bea är röd om lilla nosen även fast det ser bra skönt ut att sitta nerbäddad i en vagn:)

Vore kul med en helfigur bild på dig i din nya OM.

Ha en mysig kväll nu med hela familjen och önskar er en bra helg. Kram Madeleine