torsdag 19 november 2009

TJEJERNA

.

Godkväll Vänner!
.
Idag har jag och skatterna varit inne heeela dagen, eftersom Trulle är sjuk. Vi andra har inga syptom, än så länge, så jag hoppas vi klarar oss...
.
Just nu ligger jag och sessorna i kontoret och myser på gästsängen. Bea försöker hjälpa mamma lite med bloggandet, för det är ju såå kul att slå på tangenterna!
..
Tänkte få till en bild men det krävs ju ett par klick innan alla är med om man säger så...
.





Nu ska jag göra middagsmat - det blir en mumsig Ceasarsallad ikväll.
.
Ha en mysig novemberkväll - så ses vi imorgon!
.
Kram från oss
.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine dere er!
Fint å kunne kose seg sammen:)
Håper storebror snart blir frisk!
Ha en fin kveld.
Marit

Anonym sa...

Helt galet söta brudar! Mysigt med tjejmys i sängen.
Ang tips på Bo Bedre så finns det en till tidning som heter Intreor med ett danskt o. Hoppas du har läst den med för den är härlig men sommar nr är mer i din stil.. Premunera inte på den utan köp lös nr för det blir konstigt nog billigare.
MVH Eva

Anonym sa...

Vilka brudar! :-)
När ni satte upp spontvägg, läste att det var råspont i ett annat inlägg, vilka mått hade den? Jag hittar nästan bara 22x95, tycker det låter "tjockt" och inte tillräckligt brett, men jag kanske har fel..?
Ha en skön helg!
Mvh Mia

På vår udde! sa...

God kväll tjejen!
Goa tjejer som myser i gästrummet/kontoret!

Vännen, du har ett helt fantastiska hem, du har en extremt bra känsla för färg (ok, kanske mest svart och vitt) och form! Du är super duktig på att fota och hitta de rätta vinklarna...

Headern?! Baby, you got to deliver!!!
Kram på dig!

Sara sa...

Vad kul att hitta till din blogg! Själv har jag två men är inte så aktiv längre. Däremot läser jag gärna såna här glada och vackra som din! Så vackert ni har det, dina bilder är verkligen inspirerande. Jag blir glad av att läsa här också för du verkar alltid (okej, nästan) vara på gott humör. En riktig inspirationskälla. Här blir jag fast =) Kramar Sara