onsdag 23 december 2009

GOD JUL ÖNSKAR HOUSE OF PHILIA

.


Våran "gladpyntade" gran! Svensk, lite busig och lite kitchig med turkosa accenter. Jag skrev ju tidigare att vi skulle ha röd jul men, typiskt mig, så ändrade jag mig - Nu är julen marockansk och pastellig!:)

Välkommen dan före dan!


Igår blev det inget bloggande för det var en massa fix på schemat och jag ramlade i säng först vid halv ett på natten (Vilket är seent föra att vara jag). Vi tog bla in julgranen och klädde den tillsammans i brasans sken. Skatterna var sååå noggranna med att hänga upp pyntet jätteförsiktigt.

 Idag väntar brödbak, kakbak, blomköp och städning. Skatterna är hur uppspelta som helst och vill hjälpa till med ALLT!:)

Jag kommer nog inte hinna blogga på ett par dagar (tror jag.) så jag vill passa på att önska Er en...




Ha en fantastisk Jultid - Ni är världens bästa!

Kramar från P

24 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det mer av typen - vem hänger upp allt glitter först ;) En vacker gran har Ni! Detsamma! Ha en riktigt fin julhelg!

Marie - Systrarna sa...

Så härligt med så små "skatter" med tindrande ögon... :-) Mina är sååå stora nu, men vi gjorde lite julgodis ihop igår. Granen vill jag pynta själv... (Ego-mamma)
Under vår gran kommer det vara lite turkos accentfärg - i form av paket! Annars mest vitt, brunt och lite rött.
Ha det gott!
Julkram - Marie - Systrarna -

Hem och Lycka sa...

Härlig julgran, vacker! God jul!

kram Mia

Anonym sa...

Hej!Jàtte fin jul gran!God Jul till alla er!
Anna i Roma!!

Unknown sa...

Har just börjat läsa din fina blogg. Kul.

God Jul!
lilla.u

Maria sa...

Super fin! Mycket härligt pynt, du har verkligen tänkt på detaljerna!
En god jul på dig o din härliga familj!!!!

KRAM
MAria

According to Nicky sa...

Fin gran! :) Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År! Kram/Nicky :)

Anna sa...

GOD JUL på dig du inspirerande människa!! :)
Jättefin gran, hela bilden ser ut att komma från en inredningstidning. Du kan du! Och dina skatter oxå mao.

Kram
Anna

Mrs. b sa...

Vilken tjusig gran!
God Jul!

Anonym sa...

God Jul till dej också...
Hälsningar Carina

Katarina sa...

Hej:-) Jeg har fulgt med bloggen din en liten stund og syns du har det så utrolig vakkert rundt detg:-) Jeg vil også ønske deg og dine en riktig deilig jul:-) Hygg dere masse!

Stämningsfullt sa...

God Jul!

Bitte sa...

Hallå där ! Här hittade jag (vet inte riktigt hur) en härlig blogg med mycket danskt ser jag . Riktigt fint hus ni har . och blev helt kär i den svart vita mattan URSNYGGT !!!!
Måste titta vidare .
God Jul /Bitte

Anonym sa...

GOD JUL till dig och din familj,
- snygg gran.

Anna

Hjemmekjær sa...

Hei!
Alt du pynter med rundt deg, blir bare helt nydelig!
Ønsker deg og dine en god jul!!
Klem

Anonym sa...

Önskar dig och din familj en underbar jul!

KRAM Jessica E

Myhome sa...

Nydelig julegran, så vakkert med turkis, og engelen i toppen av treet!!!
Ønsker deg og din familie en riktig God Jul!!!
Klem Anita

VIT och PASTELL sa...

God jul på dig!

Kram Mia

Virginia sa...

Merry Xmas from our house to yours, too. I've been reading your blog silently for a while. Thank you so much for your wonderful pictures and inspiration.

Virginia (Bremen/Germany)

Magdalena Martin sa...

God Jul till dig och din fina familj :-)
kramar,
Magdalena

LOPPISLIV sa...

Vacker gran....ängeln på toppen är helt underbar. Ville bara kika in och önska en riktigt GOD JUL till dig och familjen. Kraaaaaaaaaaaam Paula

Livet i byn sa...

God jul till dig från mig i ödemarken. Hos oss är också julen vit!

~Livet i byn

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken härlig gran ni har!! Jättefin!

GOD JUL!

Kram Jes

DRÖMHUSET sa...

Vilken härlig gran, fast jag hade inte räknat med något annat *ler*

Önskar dig en god fortsättnig!

Kram Sofie