torsdag 26 maj 2011

TO THE BEACH

.
.

Nej jag ska inte sticka till stranden idag! Liiite varmare måste det nog vara:) Men idag visar jag min tokstora beachbag och hur packningen kommer se ut om ett par veckor. Just for you;) Badräkter i blått med stjärnor till mig och Flisan. (Lagom matchigt:) späännande nytt modemagasin, Beas snuttedocka från Sebra, vaaatten (viktigt viktigt) och ett par nya coola brillor (dock inte de jag beställde här om dan). Stranden - here we come! (Sen blir det ju också handdukar, kakor, puffar, krämer, osv osv. Toppen att allt kommer rymmas till min stoora familj!)



Hello!


Skåpet är nu på plats och det är så fint!:)

Jag är jättenöjd och det är ju verkligen tur. Ni ska tänka att jag nu har köpt ett skåp på nätet som jag alltså inte sett IRL. Liiite vågat där... Men som sagt - finfint blev det! (Så klart ska ni också få se det. Måste bara fylla det med lite  saker först också:)


Nu ska jag iväg på sommmarkonsert som Beas dagis ska ha i parken. Gissar på att det blir huuur gulligt som helst:)


Ha en skön eftermiddag!


KRAM



OBS! Måste tipsa mina västkustbloggisar:) Rara Cecilia som driver fina butiken Hvita Villan på Hönö, (som bla har just Lexington och min fina Vipphink) bjuder in er medlemmar till Clubkväll ikväll mellan kl 18-20. Hon har mailat mig och berättat att det är 10% på allt i butiken och Hvita Villan bjuder på godsaker. Mellan kl 20-22 är det 10% för alla medlemmar i webshopen också!


.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fresh, upp på önskelistan!

Anonym sa...

Men hallå! Du sa ju att baddräkten inte passade dig alls, har du ångrat dig!? Jag tokgillar min iaf! =)

Anna sa...

Så fin!!

Såg nedan att du hade en riktigt präktig syrenhäck. Ett litet tips till dig som verkar var litepysslig är att göra egen syrensaft! Riktigt gott!

Larssons sa...

Allvarligt fråga men känns det inte väldigt fånigt att skriva inlägg efter inlägg om ett särskilt märke. Jag vet att du och några bloggerskor till blivit utvalda för att representera Lexington. Men ändå. Tycker du att det är roligt att skriva dessa väldigt tillrättalagda inlägg?
Undrar om du/ni när kontraktstiden är slut fortsätta hylla deras produkter:)

Philia sa...

Tack för era hälsningar tjejer!:)

Larssons - Nej inte alls! Att få samarbeta med ett så fantastiskt fint kvalitetsmärke som Lexington är bara ett sant nöje jag lovar:) Jag har ju alltid älskat deras hemlinje och Lexington Clothing är en ny fin upptäckt. Jag skulle aldrig någonsin samarbeta med ett varumärke som inte är jag till 100%, jag lovar.

KRAM

P

Radhusdrömmar sa...

Jag gillar verkligen Lexington, men än så länge har jag bara köpt kökshanddukar och sånt.
Jag jobbar farligt nära deras flagship affär i Sthlm, får ta mig dit snart.

Kram!

Anonym sa...

Reklam reklam reklam!!!!

Inredningsfrun sa...

Jag bryr mig inte om du skriver om produkter du får och gör reklam för så länge du bjuder på härliga bilder. Å det gör du alltid :). Så kör på som du alltid gör så blir iallafall jag glad!

Tjingeling!

// Inredningsfrun

Fia sa...

Nu är jag såå nyfiken på ditt nya skåp ;)
Jag är själv ute efter ett.
Väntar med spänning på biler!

Kram Fia