torsdag 10 november 2011

ÄÄÄÄNTLIGEN

.
.
.
Så blev det något på lilla köksväggen till slut!:) En tallrikshylla från Oliver Furniture minsann (shoppad på Tullhuset i Västerås) Är ju fortfarande väldigt kär i Ibridebrickan jag hittade och en eller ett par mindre varianter kan ju faktiskt stå i hyllan (bara brickan hade nog sett lite litet ut och TACK förresten sötaste Karin för dina photoshopbilder på hur det hade kunnat se ut - du är så duktig!:) Lite mer ska komma upp bla en snygg klämspot. Dessutom har jag en sån där klassisk söt Bojesen-apa någonstans som jag vill hänga på hyllan men var jag har lagt den kan jag bara inte komma på!? Har letat precis ööverallt..





Bon soir mes ami!




So sooorry för sent bloggande idag vänner!!!

Anledningen till detta är att jag inte har haft något internet förrän nu (något strul med bredbandet tydligen, grrr) så jag har inte kunnat få till ett endaste litet inlägg denna torsdag:( Gaah så irriterande det är med teknikstrul! (Apropå det så måste ja skaffa en ny lap så fort det bara går för min är så seeeg just nu och batteriet är helt superslut..)

Fortfarande krasslig är jag också, host host, men nu har jag i alla fall skaffat Bisolvon så att jag kan sova sött i natt!:)





Hoppas ni har en mysig kväll så ses vi imorgon på veckans absolut härligaste dag!



KRAM





23 kommentarer:

Anna @ Amerikana sa...

Krya på dig!! Om du letar dator är MacBook Pro bäst! Happy Friday!!!
Kram!

BergenButler.no sa...

Så fint det ble:) god bedring - sitron og ingefær rot i kokvarmt vann - kan hjelpe mot hosten!

Hilsen fra
Kjersti

Hemma på Sjuan sa...

Så fint det blev med den hyllan.
Krya på dig!
Kram Suss

Maison de Michelle sa...

Så fint det blev! :)

Tänkte bara ge dig ett superbra tips angående att skaffa en ny dator. Köp en MacBook. Både snygg, snabb och grymt mycket bättre än en vanlig pc. Perfekt för oss bloggerskor! :)

Kram

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Jag har precis som du haft jätteproblem med att lägga upp inlägg både igår och idag .....och jag ser inte dina bilder nu när jag klickar in på din blogg ,så frågan är om det är blogger det är fel på ....istället för bredbandet......så trist och man blir tokig .....får väl se om jag får chans att se din hylla imorgon om allt rättar till sig i cybervärlden ...*ler ...slår vad om att du fått till det snyggt som vanligt ....

Krya på dig och kram från Göteborg .

Pernilla

Anonym sa...

Väldigt fin hylla som säkert fylls med fina saker. Kanske är det fotot som gör att det ser ut att vara i obalans? Annars, tänk på att sätta upp saker i en (osynlig) linje, hade varit fint om det varit i underkant med skåoet eller i linje m en av hyllorna för symetri och balans;-)

Anonym sa...

japp,endast MacBook i denna familj,oslagbart!

Att vara någons fru sa...

Skitsnyggt! Och som nybliven ägare till en MacBook pro kanjag starkt rekommendera den!

Anonym sa...

Fin hylla, med intrycket blev rörigt då du redan har hyllor på den andra väggen.

LOPPISLIV sa...

Jättefint blev det med en tallrikshylla där på väggen. Såååå fint har du det....

Fin fredag. Kram P

Anonym sa...

Jättefin hylla, sån vill jag också ha.
Ha en fin helg.
Kram, Yvonne

VivanDivanGoesFashion sa...

Det blev ju superfint. Duktig du är :)

Ett tips om internet strular är att du kan använda din smartphone som modem. Tycker mig minnas att du har en Iphone och det funkar utmärkt att använda den och så kopplar du upp datorn trådlöst mot den...

Trevlig helg fina
Kram
/Vivvi

Unknown sa...

....hi...your house is magic... this corner is unforghettable...compliments
simona

Anonym sa...

Blev fantastiskt fint, som alltid i å för sig när du du trixar å fixar :)

Anonym sa...

Hyllan är söt men jag tycker det blev ett rörigt intryck med ytterligare en hylla och allt smått.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Jättefint med hyllan - men vågar du verkligen hänga upp apan? Den är ju brun...;-)

Kram
Elin

Veridiana Fromm sa...

Guten Morgen!
I found a nice collage technology to work with your wonderful children-photos...
Have a nice weekend,
Veridiana

Isa sa...

Snyggt! Trevlig helg.

studio karin sa...

Hahah, vad fint det blev :) Den där hyllan kan du ju också dressa på ditt eget vis, efter säsong. Toksnyggt!

kram kram Karin

(Håller förresten med om att kaninen är cool, lite så där Alice i Underlandet / Odd-Molly-udda cool tycker jag. Du hittar säkert någon plats för den.)

Jessica sa...

Det blev ju superfint...du/ni har ett otroligt fint, snyggt, behagligt, hemtrevligt ja kalla det vad du vill - men jag tokgillar ert fina hem.

Tjingeling Jessica

Projektetthem sa...

Fint. Väldigt mysigt med en "slapparhörna" i köket. Praktiskt när man vill vila lite medan man väntar på att äggklockan ska ringa. Trevlig helg.

Jessica

Linruz sa...

Kanonfint!!!
Är övertygad om att det kommer bli det även när du har "pyntat" klart-
Kram kram Lina

Moa Bergfoth sa...

Så snyggt med vitt!