onsdag 9 november 2011

YESTERDAY INSTEAD

.
.
.

En gårdagens varsågod! Jacka Munderingskompagniet, boots Primeboots, jeans Blanc, linne + sammetsjacka Odd Molly Coyntry Dreams, klocka Triwa och sjal Ester Elenora.




Tjingeling!





Nej idag bjuder jag på gårdagens istället för dagens för denna onsdag har jag ingen "bra dag" alls (ja ni kanske vet vad jag menar - såna dagar när håret är tokplatt/elektriskt och är i akutbehov av att komma till frissan, en finne på hakan och man är bara såå trött!) Känner mig ganska kymig och lite febrig men har ändå gjort en sväng till Tullen (tack för mysig lunch A:) och köpt en så fin tallrikshylla från helt amazing Oliver Furniture . Men frågan är: ska den sitta köket eller få bli bokhylla i Beabus rum? Hm. (Jag lovar att jag ska visa vart den hamnar snaaart:)


Nu ska jag sätta på en film åt lilla skatten här och sen blir det jag som kryper ner under täcket i soffan brevid och sussar under hela Madicken....





KRAM



.

18 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Du ser oförskämt snygg ut på gårdagens ;) vila bort bacillerna nu!

Unknown sa...

Tallrickshyllan från Oliver Furniture är så fina!

Krya på dig! lilla.u.

Villa Hasselbacken sa...

Hallå!
Skönt att höra att det inte bara är jag som mår lite pyton idag. Har en envis förkylning som gör en lagom dämpad men med lite Alvedon så har man tagit sig igenom denna dagen också. Tack för en inspirerande och fin blogg som jag nyss hittat.
Kram Lena

Elina sa...

Vackra du!

Maison de Michelle sa...

Vilken snygg outfit, me like! :)

Är också snuvig och febrig, inte kul. Men passar på att mysa lite här hemma då.

Kram Michelle

Anonym sa...

Toksnygga kläder o du är jättefin! Din dag idag känns igen, hade gärnat hoppat över dessa. Krya på dig!
/Jenny

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

You look smashings! Tycker du är så fräsch när du är lite "rock chic".

Riktigt god bättring

Bromans Bravader sa...

Ja hu, förstår precis vad du menar. Man vill liksom inte visa sig för världen som det är. Hoppas du får vila ut ikväll och att du snart känner dig bättre.

by JODY sa...

Supersnygga stövlar, kan det vara Primeboots?

mammaxtre sa...

Oj så skönt det läst att ligga i soffan bredvid sitt flickebarn och snusa till Madicken. En härlig stund osm gjorde gott hoppas jag. Just dessa stunder är bland annat dem man saknar när barnen blir äldre :-)

Ha en fin dag Petra

Lotta sa...

Du är så fin, tack för en otroligt inspirerande blogg!!!
Jag följer din blogg och efterlyser lite mer länkar till de olika kategorierna i vänsterspalten. Ex så inredde du er terass så himla fint och de bilderna kan jag inte hitta igen. Kram Lotta

Lotta sa...

Du är så fin, tack för en otroligt inspirerande blogg!!!
Jag följer din blogg och efterlyser lite mer länkar till de olika kategorierna i vänsterspalten. Ex så inredde du er terass så himla fint och de bilderna kan jag inte hitta igen. Kram Lotta

Anonym sa...

Uforskammet vakker er du!! Ha en super dag! Klem Siv

Anonym sa...

Snygg outfit! Blir spännande att se hur d blir med tallrikshyllan sen:)!! Väntar ivrigt:)! Krya på dej! H. Jejja

Maison de Michelle sa...

Saknar dina fina inlägg. Hoppas allt är bra?! :)

Kram

Anonym sa...

Håper alt står bra til med deg!!! Klem

Philia sa...

Tusen tack sötaste för era hälsningar och allt är bara bra förutom en envis jobbig förkylning!

Jody - stövlarna är mycket riktigt från Primeboots:)

Lotta - jag ska verkligen försöka bli bättre på det jag lovar:)

Ha en fin kväll!

KRAM

P

Anonym sa...

Hei:). Hvor kommer din ved kurv fra?