söndag 5 februari 2012

SOFT SÖNDAG

.
.
.

Beabus kör "sten sax påse" med mamsen i tröja RL (fyndad hos Babyshop) och jeans Lindex.





Hello bloggisar!



Här har vi en seeeg bloggerska idag (blev en riktigt sen kväll hos vännerna igår, gääsp:) som just nu uppdaterar mig lite kring Mellon! Var det bra? Vem var bäst? Vet att Lo Lo och hennes söta vän tyckte Marie Sennnerholt var bäst och snyggast i alla fall för de hade stenkoll på hela programmet:) (Lo Lo som också hade sin allra första sleep over hos söta vännen inatt - sånt är stort för en liten ettagluttare!)

Nu ska jag ta och gå en lång PW för att kvickna till lite här (lär ju göra det av kylan om inte annat;) Sen blir det nog en tur förbi Filmhuset för att hyra ett par sköna dvd:s till kvällen och sen hämta lite mumsig mat på thaien. Så blir det innedag resten av denna softa iskalla söndag!




Hoppas ni har en mysig dag så ses vi lite senare!



KRAM



.

12 kommentarer:

@my casa sa...

Låter väl som ett perfekt söndagshäng!

Anonym sa...

Vi har også en rolig søndag. Nå skal vi lage vafler å kose oss foran peisen :-).
Flott bilde av søte Bea.
Ha en fin søndag.
Anita/Norge

Bromans Bravader sa...

Vilken söt bild =)
Är inget Mellofan, men med barn i huset blir det ett måste. Sonen höll på Sean Banan...he he ja vad säger man. Tycker själv att Loreen var bäst!

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Missade programmet, men hörde av "expertkommentatorerna" E&M på 7 resp. 4 år, att Sean Banan och Loreen var bäst. ;-)

Kram
Fröken Vit.

Att vara någons fru sa...

Fråga inte mig; missade Mellon totalt. Jag är så gammal att jag inte ens fattade vad Mello var först ha ha.

Marie sa...

Fin bild på en söt tjej :)
kram!

Guldnougaten sa...

Vilken underbar blogg du har! :)

mitt liv som jag sa...

Underbar bild på din lilla Bea! Hon är ju bara så söt. Såg inte melodifestivalen så inga kommentarer om den. Jättefina bilder från din sons rum också, tokgillade lampan! Ha en härlig söndag! Kram Jennifer

Tomtebo & Barnen sa...

ja när en schlagerfantast som mig tycker Sen Banan var bäst är det illa....

Kram

mammaxtre sa...

Din dotter är söt som en docka.
Bilden är otroligt fin.

Ha det gott

Tanja Fylking sa...

Grattis till en jätte trevlig blogg.
Varmt välkommen till mitt showroom på söder nästa gång Du är i stan:)
Mvh Tanja Fylking

Anonym sa...

Gud vad söt Bea är vilket tjockt hår : ) för att bara vara 3 år! kram Sofia