söndag 5 februari 2012

SUPERDUPERBLOPPIS

.
.
.


Nr 1 Snyggelisnygg Odd Molly klänning i ull från förra hösten! Använd ett par ggr och aldrig tvättad. Strl 1 Pris 1100 kr.






Todeloooo!




Denna söndagskväll kära bloggisar kör vi en bloppis igen!:)

Maila mig till houseofmailto:houseofphilia@hotmail.com och skriv i ämnesraden vilket plagg du önskar (så blir det lättare för mig att se vem som var först:) Tyvär så hinner jag inte svara på frågor angående bloppisen och det är först till kvarn som gäller! Nu kööör vi:)




Nr 2. Denna unika Odd Molly blus från 2011 är så fin så fin och i absolut nyskick!
Strl 2  och här gäller högst bjudande:) Högsta bud just nu 650 kr!


Nr 3. Ljuvlig väst från Love Forever i äkta fårpäls/skinn med nithjärta på ryggen från i höstas. Absolut nyskick! (lite för liten för mig som är strl s/m) Strl Small Pris 1400 (nypris 2999 kr)



Nr 4 Odd Molly Lovely Knit i fin färg i fint skick! Strl 2 Pris 800 kr



Nr 5 Virkad ursöt cremevit kofta med klädda knappar i utmärkt skick från By Malene Birger! Strl M Pris 600 kr



Nr 6 Sööt plyschklänning/tunika från Chill Norway Fall 2011 i utmärkt skick! Strl S Pris 600 kr


Nr 7 Finfin kofta/tröja/jacka med luva och små fina broderier från Chill Norway Fall 2011. Strl M och Pris 700 kr



Nr 8 Plyschklänning/tunika med luva och fina broderier från Chill Norway Fall 2011 i nyskick. Strl M Pris 600 kr 



Frakt på 60 kr tillkommer och om du önskar rekommenderat så får du gärna det mot ersättning.




Happy shopping girls:)



KRAM





.

7 kommentarer:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Oj, vilka fina kläder du bloppar ut!

Kika gärna in hos mig för där har jag en utlottning om en jättefin stickad klänning, en fin kudde och make up.

Kram Fröken Vit.

Sophie sa...

Vilken bra idé att ha loppis på kläder så här! Synd bara, att nr.1 redan var slutsåld! Hoppas det blir fler loppisar framöver :))

//Kram, Sophie på Hammarö

Anonym sa...

Hej,
Kommer ni att skicka till Finland? Jag skulle vara intresserad av nr 4.

Jag är ny till dina läsare, en underbar blogg! God smak du har.

-Kirsi

Unknown sa...

Fina grejer....


Ha en fin söndagskväll!
Kramar från ett snöigt Halland

Unna dig alltid sa...

Fina saker du säljer. Det är roligt med bloppis :-) Jag försöker också minska min Odd Molly garderob just nu och kör bloppis.

Lycka till!

KRAM

LIVSGLITTER sa...

Jahapp och så totalmissade man den! Ihhh!! Kanske kommer fler bloppisar? =D

Om du vill så får du gärna tipselitipsa dina läsare om att man kan vinna en DAY kudde inne hos mej.

Ha en skön kväll tjejen!

Anna sa...

Hej.. tänkte bara fråga om du inte säljer barn kläderna som bea växer ur..=)?? Älskar dig blogg..kram