måndag 9 april 2012

BACK IN BLACK & WHITE

.
.
.



Men hur fina är inte de nya Daykuddarna??? Med snyggelisnyggt etnoinspirerat mönster i zick zack och dessutom till ett bra pris. Jag tror de kostade typ 290 kr hos fina butiken STORE i Västerås och jag köpte både avlång och klassisk 50x50. (Hos STORE hittade jag även "Dropskudden" från Day Home och det gjorde mig såå glad för den har varit slutsåld typ överallt:)






Todeloooo!






Borta bra men hemma bäst:)

 Det slår ju inget att komma hem till ett nystädat hem och tända doftljus och brygga en kopp Macchiato och bara gosa ner sig bland alla kuddar i soffan:) Det egna hemmet är ju aldrig finare och mysigare än när man varit bortrest en sväng eller hur!?:) Så känner iaf alltid jag när jag kommer innaför tröskeln med packningen..

Snart kommer skatterna hem också, åååh som jag längtar!!! Århundradets kramkalas kommer det att bli:) Ikväll ska jag göra goda hemmagjorda Wienersnitzlar med pommes, citronskivor, kapris och små gröna ärtor - en favvis (Bearnaise till den som önskar) Det är ju fortfarande påsk och festen fortsätter eller hur?;)




Njut nu kvällen!



KRAM







16 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Har också kommit "hem" efter underbara dagar med släkt ....blev alldeles tokförälskad i de där kuddarna...måste försöka hitta dem här i Göteborg ....för affären du skriver om har ingen webbutik eller ?

Kram Pernilla på Piazzan

♥Linda♥ sa...

Det är lite av charmen att åka bort... att det är extra skönt att vara hemma igen sedan. Jag brukar också alltid städa noga innan vi åker, det är ju så himlans skönt att komma hem när det är städat och fräsht precis som du skriver.

Ha det gott!

House number 11 sa...

Trevlig kväll! Mysigt med kramkalas!
Vi har också kramkalas hos oss i soffan just nu!
Kram Jenny

Anonym sa...

Vad mysigt du skriver....Mer bilder!! ;-) Världens godaste mat oxå, mums!
Njut sista påskkvällen maxat...

En blandad kompott sa...

Åh,vilka fina kuddar o vilket bra pris dessutom,fyndat!!!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Lucie Living sa...

Hej, fina kuddar! Önskar dig trevlig kväll med familj! Kramar Lucie!

Concept_By_Sarah sa...

Underbara kuddar, vill ha:-). Och javisst är det fortfarande fest och påsk, och en guldkant på vardagen med god mat är alltid rätt tycker jag:-). Njut av kramkalaset! Kram

Borta bra men hemma bäst sa...

Jag kan ju inte annat än att hålla med om att Borta bra men hemma bäst:-)Ha en trevlig kväll!

livinganddreams.blogspot.com sa...

Ja, det gör gott att lämna det egna hemmet då och då nästan som man ser det med nya ögon när man vart borta ett tag :)

Jepp, har har jag unnat mig det sista godiset nu för ett litet tag ;)

Tess

tinajo sa...

Fina kuddar - jag är alltid förtjust i grafiska mönster. :-)

Frida Bieberbach sa...

Heeej! Åååå jag har letat efter tapeten från ralph lauren med snäckor fiskar och fåglar men får inga träffar alls via google förutom de inlägg du har gjort. Vet du någon återförsäljare som man kan ringa? Vi ska bygga ut vårt hus snart och denna skulle passa så bra ; ) Kram Frida

Anonym sa...

Ja du har så rätt, alla små saker för att förgylla vardagen gör skillnad och det är det som barnen märker när föräldrar gör det lilla extra, du skriver så bra, fina bilder och är så klok, tack för att du delar med dig! Kram

Lisette sa...

Hei på deg! Liker mønster i Day puta, day og Tine K er perfekte kuddar og mixe....det gjør jeg hjemme. Og er så nøyd med min nye Tine K sofa;) Kom gjerne innom min blogg og se, hadde vært så roligt og få deg innom;) på forhånd, takk! Lisette;)

Mikaela sa...

Jag hoppas att det är ok med dig P att jag tipsar dem som likt mig blev förtjusta i dina nya fina kuddar,att de finns att köpa på Countrydreams webshop.Jag har klickat hem dem :)Tack för tipset!

Att vara någons fru sa...

KLART att festen fortsätter! Fest hela veckan säger jag :D

Lovisa sa...

Nu har jag kikat lite i din blogg och jag måste medge att den är så inspirerande och ditt hem är så himla fint! och kuddarna är riktigt snygga. Fortsätt så, så kommer du gå långt! :)