söndag 11 november 2012

GRATTIS ALLA FINA PAPPOR

.
.
.



.
Söndagsmorgon idag; världens bästa pappa läser lite i nya boken (present från Beabus) 






Hej hallå sköna fars dag!




Har ni också varit uppe tiiidigt idag raringar? Och grattat och fixat och skatterna har lämnat över små fina teckningar till sin pappa & bonuspappa. Såå gulligt:)





"Köpetårta med slips" blev det minsann till frukosten idag! (kanske inte världens tjusigaste men riktigt smaskig var den:)





Idag ska jag (förutom att gratta min egna lilla pappa som kommer över senare och laga farsdagsmiddag) "försöka" sätta upp nya gardiner här hemma! Det är mitt abslout värsta hemmfix ever så önska mig lycka till....






Önskar er alla en riktigt fin farsdag!



KRAM





Psst, Missa inte finfina tävlingen där ni kan få ett julpimpat vardagsrum by me med interiör från Indiska!






5 kommentarer:

Elin - AgnesAmelia sa...

Jag tycker tårtan var riktig skoj. Just slipsar är nog ett vanligt innehåll i många paket idag och då var det ju lite annorlunda att ha en på tårtan istället :)

Elin

Anonym sa...

Såå snyggt det blev med de två korgstolarna, jag visste det! Så har jag det också hemma med korgstolar, dock ej sikas utan andra naturfärgade, så perfekt att flytta runt dem när det kommer folk. Kul att du anammade mitt tips fast i salongen istället...hi hi
Ha en trevlig "fars-dag i dag" med nära och kära.
Kramis!

Anonym sa...

Jaaa, Grattis till alla pappor! :) Måste väl också innerligt erkänna att jag fixade med mina gardiner en gång, blev helt slut i hela kroppen,;) Sydde snett, sprätta sprätta, ja osv osv.:/ Hoppas att dina blir fina och lycka till! Ha det fint! Kram Sophia

Sara - passionate about interior design and travels around the world sa...

Erat hem är ju bara heeeeelt underbart. Du inspirerar mig i massor ska du veta. Keep up the good work! Kramar

Anonym sa...

ÅH! Nya gardiner!!! Jag väntar med spänning på tips från experten!
Kram Jenny