söndag 11 november 2012

FAB GIRLS I SPÄNNANDE LAND

.
.
.



Fina vännen Emma på beachen i Tel Aviv och ett ljuvligt vackert foto lånat av densamma




Tjing!



Dagens reseskildringstips kommer här! Jag skulle ju varit i Israel den här helgen med Emma, Emily, Angela, Josefine och Annika  men var tvungen av avboka. Men jag läser så klart ivrigt deras bloggar och suckar över alla otroligt vackra spännande resesklidringar och underbara bilder! Vilket fantastiskt intressant land Israel verkar vara och tack tjejer för att jag ficka följa med "on the net" på bloggresan iaf:)





KRAM





5 kommentarer:

Fabrikken sa...

Israel er et spennende land - og VARMT :)

Ha en fin søndag videre. Ta gjerne turen innom FABRIKKEN og bli med på GIVEAWAY :)

Klem Lene

my home and me sa...

Ha en fin söndag!
Tävla gärna om ett stort zinkhus från Walther & Co på min blogg: www.myhomeandme.blogspot. com

Fru Sederblad sa...

Vi saknade dig ;-) och du missade en helt fantastisk resa!!

Sara - passionate about interior design and travels around the world sa...

Det är nog helt klart ett intressant land. Du får styra kosan dit en annan gång :-)

Annika sa...

Jag kan bara tacka ödmjukast för min plats. Jag hörde så mkt gott om dig och förstod att du var saknad.
Kram Annika