måndag 12 november 2012

TOPPEN PÅ TVÅ OLIKA SÄTT

.
.
.



Black and white toti; Beabus på vännernas lager!:) Deras netbutik som är verkligen som en godisbutik fylld av godsaker för en inredningsintresserad som jag. (Beabus tycker också det är toppen att följa med dit eftersom hon får äta huuur mycket glass som helst:) Klänning Mini a Ture och svart/vita strumpor Pop up shop)





Todeloooo nya vecka!




Mår ni bra bloggisar?


Finfin start på veckan har vi här denna måndag och jag har forftarande världens energi och "tusen järn i elden"!

 Beabus är ledig idag så hon hänger med mig och vi har myyys tillsammans och nu blev jag full i skratt för såg ni också Solsidan igår??? Haha, det är ju bara världens roligaste serie:)







Blev en tur förbi mysiga Tullhuset i hamnen i Västerås för att spana in lite nytt och hittade bla dessa söta öronvärmare från Ugg (med hörlurar som går att koppla till Iphonen tex - huur praktiskt??)





Julfix pågår på Tullen:)




Tips: Tullhuset har fått in maaaassor med nya fina vinterstövlar och kängor från Ugg, MDK, Primeboots, Hunter osv osv i typ alla färger!



Nu ska jag packa upp lite fint jag fått med mig hem! Och fixa lite mellis dvs kladdkaka från middagen igår (Jag björ minsann på riktig klassisk söndagsstek. För första gången tror jag och det blev så gott så det måste jag göra om. Och ta pics, vilket jag glömde igår...:)

Senare så återkommer jag nog med den dagens också, om ni vill:)




Ha en finfin fortsättning på dagen vänner!



KRAM






.

18 kommentarer:

Mittlivivitt sa...

Vilka underbara saker du visar! Och vilka finfina strumpbyxor din lilla prinsessa har! Sådana måste jag allt försöka få tag på till min lilla tjej!

Kram,
Angelica

Beautifulosophy sa...

Åh vad mycket fint, är klart sugen på julpyntande snaaaart...

Att vara någons fru sa...

Ljuvliga bilder, som alltid. Det där Tullhuset måste man besöka nån gång.

Anonym sa...

Jag vill alltid se dagens!!!Mvh Camilla B =)

Anonym sa...

Vet du om Tullhuset kommer att starta upp en nätshop? Man blir ju så sugen på deras produkter.

Anonym sa...

Ojoj så mye lekkert, synd man bor så langt unna :)
Solsidan må vi alltid få med oss, elsker den serien, og den går på en av de norske kanalene også.
Ha en fin uke :)
Lise

Milla sa...

Gosh Philia, stek som ju är den allra bästa vintermaten!! Finns ju massor av toppenrätter att göra, där har du missat nåt. Porterstek kan jag rekommendera! Och varför inte pulled pork, möraste godaste fläskkarrén, ihop med massa tillbehör som passar barn. kram Milla

Linda sa...

Jag måste hoppa in på Tullhuset på lördag när jag ska till din stad för att shoppa julklappar.
Så mycket fint de ser ut att ha.

Kram Linda

Iris // Alla dagars kaos sa...

Men de där öronvärmarna från ugg var ju sjukt fyndiga, och fina :)

kram /iris

Home of m sa...

Åhhh så mkt snyggt! Svarta stjärnan var grym.
Kram

Anonym sa...

Hej! Försöker hitta den fina ljusstaken bakom Bea, plats för 4 höga ljus och ser ut som en låda av med 4 glasväggar. Tack!!!

Anonym sa...

Den butiken verkar ju bara vara för läcker. Här i France saknar jag svenska snygga modet ganska mycket faktiskt. Dina bilder gör det inte bättre...Men tack ändå ;-)
KRAM

Mittgodastefinaste sa...

Så mycket fint!

Kram Jenny

sofia Hedvig PR sa...

Åh vilket mys och vilka söta strumpbyxor din lilla dam har på sig:) Svårt att åka där ifrån utan att få med sig någonting hem förstår jag:)

Trevlig kväll

Fabrikken sa...

Så mye fint det var der da. Høres ut som en good middag, og dessert ;)

Ha en finfin mandagskveld. Ta gjerne turen innom meg og bli med på GIVEAWAY - fiiiiiin premie.

Klem Lene

Anonym sa...

Ja Tullhuset skulle ju ha webshop!!
Anonym..den fina ljusstaken med glaslåda finns hos Mytivoli och är House doctor! Finns i stor och liten modell. PUB har den oxå!
Kram Annsofie

Johanna / Fru form o fix sa...

Vilka roliga strumpbyxor! :-)

www.villa113.bloggspot.com sa...

Åh, vad mycket snyggt! Blir såå inspirerad=D.
/Maria