söndag 26 maj 2013

TVÅ FAVVISAR & LITE MANIKYR

.
.
.







Två favoriter: en fikondoft från Malene Birger (Isa couture). Alltså, fikon är nog bara den allra godaste doften och jag har haft bla Diptiques ljuvliga Figuier och Durance Lait de figue men denna  är nog den bästa, mmmm så god. Den andra favvisen (Ett par Day från Creative Lounge) är ett par vardagshöga klackar med vristrem i beige, svart och guld. Så där lagom eleganta och fungerar till så mycket eftersom de är flerfärgade. Yes, två riktiga favvisar just nu:) 






Bon Soir snyggingar!






Hoppas ni har det bra!


Här har vi haft en jättemysig eftermiddag och kväll med ett par finfina mammor på besök (min och H:s så klart:) och nu har jag krypit upp  i soffan tokmätt efter massa god mat och tårta (och efter att fått spa av flickorna. Såå himla söta var de när de fixade både jätteskön ryggmassage och manikyr bara för att det var Mors dag idag och de ville pyssla om mig:)









Jag får manikyr av världens bästa lilla nagelteknolog i nattlinne:)






Nu blir det filtajm och nya Tom Cruisefilmen står på menyn, en thriller som verkar riktigt spännande!






Hoppas ni har en skön söndagskväll så ses vi imorgon!




KRAM






.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade dom där skorna hemma, men de hade så dålig passform (för stora trots att de var strl 36 som jag alltid har) så de fick åka tillbaka. Det finns en uppsjö av liknande sandaletter till MYCKET bättre pris!

/Stina

Anna Margareta sa...

Sicka skitsnygga skor! Och vilken sötnöt som fixar dina naglar. Kram

Nina sa...

Men alltså är de där skorna verkligen värda sitt pris, med handen på hjärtat? 2200:- det är vad jag själv handlar skor för på fem år (eller mer).

dianasdrömmar sa...

Här fick jag fotmassage,inte fy skam:)kram Diana

Anonym sa...

Nina: nej, det var vad jag tyckte, de är inte värda så mycket. Jag kan å andra sidan tänka mig att betala så pass för ett par skor, men då ska de ha bra passform, vara snygga OCH ha ett större användningsområde!

/Stina

Caisa Salmonsson sa...

Grym blogg!! Grattis!
Refererade till dej i ccaisas.blogspot.com , avsnittet humlor kan inte flyga.. Kom på att det kanske är ngt som du borde veta;-)

Och som kommentar till ovanstående,, underbara skor,, KLART de är värda sitt pris! Har köpt skor som inte riktigt har passformen dyrare än så;-)

Keep on exakt som du gör
Caisa

Skönhetsbloggen! sa...

Så snyggt!