lördag 3 oktober 2009

NYMÅLAT!

.



Besökare idag!!!


Oj vad många ...Tack för att ni hälsat på mig allihopa!

(Ni gör mig så glad ska ni veta!)


-



Här hemma har det målats för fullt i Trulles rum heeela lördagen.

Men jag har faktiskt hunnit med att göra en ny almanacka också idag. Såg en så fin i Sköna Hem och gjorde en liknande av papper och kartong som nu ska fyllas av allt en familj på 5 måste hålla reda på!




Nu är det färdigfixat för idag och en skön lugn stund i soffan och en bra film på tv:n väntar. (Imorgon är det åter en fixardag och då ska några liter vitt till upp på väggarna + ett nytt Ikeabesök ska göras!)
.
Hoppas ni Njuter eran Lördagskväll!
.

17 kommentarer:

Its a house sa...

Grattis till alla besökare!!! Det är du verkligen värd med dina underbara inlägg! Den där almanackan fastnade jag också för, men din blev ju minst lika fin!

Ha en skön söndag!

Madeleine sa...

Du är värd alla besökare som finns, finate blogg får man leta efter!

Ha en fortsatt mysig lördag och glöm inte kanelbullar imorgon på kanelbullensdag:)

Kram Madeleine

Lisa sa...

Vilken snygg kalender du har gjort, skickligt! En sån måste jag ju bara testa att göra!

Lisa

Anonym sa...

For en fantastisk blogg :) !
Har kikket litt på barnerommene. Hvor har du kjøpt den nydelige Swinging Susie-klokken ?

Hilsen Kathrine , kathrinesaetre@hotmail.com

Myownhome sa...

Åh vilken fin almanacka du har gjort!! Supersuper fin. :)

Grattis till alla besökarna!

kram /Johanna

Johanna sa...

Håller med övriga och instämmer i alla grattis!!


Det ska bli spännande att se hur barnrummen växer fram. Har du sett det här rummet:
http://minlillaveranda.blogspot.com/search/label/benjamins%20rum
Påminner lite om den bild på säng du visade innan.

Anonym sa...

ÄLSKAR verkligen din blogg! Du verkar vara en helt fabulous tjej. Blir glad av dig! Mitt nya beroende är att kolla din blogg morgon och kväll och kanske någon gång där i mellan, hi hi hi. Ni har VERKLIGEN ett VÄLDIGT fint hem. Gillar din stil SKARPT.

Grattis till alla besökare, det är du värd ....

Kalendern är verkligen super fin både din & orginalet!

Ha en mysig söndag, Kram Linda.

Myhome sa...

Gratulerer med så mange besøkende!!!
Velfortjent, du har en utrolig flott og inspirerende blogg.. og et VAKKERT hjem!
Kjempefin almanakk du har laget!
Ha en fin "male"søndag!
Klem Anita

C sa...

Grattis till alla besökare! Din blogg är fin!

C

Saga sa...

GRATTIS!

Klart andra tycker som jag,har rågillat din blogg sedan första dagen jag hittade den för några månader sedan. ;D

Tack för du delar med dig av erat hem liv,familj och INSPIRERAR!

Kram Saga

EN INREDOHOLIC sa...

Åååå grattis !!! Då roligt!! KRAM på dig!

Jannice

Ylva sa...

Åh, jag har också sett denna kalender och haft planer på att göra en egen. Köpte till och med 2009 i trä från panduro. Nu får jag väl komplettera så att jag kan göra en för nästa år, eller så köper jag väl en....

Att ha det gott sa...

Jag vill tipsa dig om kuddarna i den här butiken http://www.homenumberone.se

Landstil sa...

Nydelig blogg! Og kjempe kul kalender! Tror jeg stjeler ideen :)

Klem Anette

Ulrika sa...

Du har en superduperfin blogg med härliga bilder. Vilken toppensnygg alamanacka, en sån skulle man behöva och inte skämmas för att ha framme :-)

Kram från Ulrika i Sandviken

Ocean showroom sa...

Grattis till så många besökare! Inte konstigt med en så fin blogg! Kram Alexandra

Philia sa...

TACK för alla söta kommentarer!!!

Vad glad jag är att ni vill följa med mig/oss här hos House of Philia! :)

Kram P